Τράπεζα Πειραιώς: Νέα καταστήματα στα πρότυπα των σύγχρονων τάσεων
Θέλοντας να αξιοποιήσει την ψηφιακή τεχνολογία και να ενσωματώσει τα καταστήματα της στις σύγχρονες τραπεζικές τάσεις και πρακτικές, η τράπεζα Πειραιώς υιοθετεί ένα νέο σύστημα.
Σε σημερινή ανακοίνωση της αναφέρει ότι στόχος είναι η δημιουργία των καταστημάτων του μέλλοντος, που θα συνδυάζουν καινοτομίες και στοχευμένη εξυπηρέτηση από έμπειρους τραπεζικούς συμβούλους, σε ένα μοντέρνο και ευχάριστο παράλληλα περιβάλλον.
Η Τράπεζα λαμβάνοντας υπόψιν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών αλλά και των ίδιων των εργαζομένων της, προχωρά σε σημαντικές επενδύσεις, αναδεικνύοντας τη βαρύτητα που δίνει στη δυναμική που διαθέτει το δίκτυό της, το μεγαλύτερο τραπεζικό δίκτυο της χώρας με 387 καταστήματα, τα οποία καλύπτουν μεθοδικά την επικράτεια.
Τι καινοτόμο συναντά κανείς σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς;
Στο νέο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, επισημαίνεται στην ανακοίνωση, ο πελάτης απολαμβάνει γρήγορη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε ένα ανοικτό, φιλικό και οικείο περιβάλλον. Με την είσοδο του τον υποδέχεται ο τραπεζικός σύμβουλος και τον κατευθύνει ανάλογα με τις εργασίες που θέλει να πραγματοποιήσει. Οι συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά μέσω μηχανημάτων που αξιοποιούν το ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών καναλιών, με τη βοήθεια του προσωπικού της Τράπεζας όπου είναι απαραίτητο. Για τη διαχείριση των ιδιαίτερων αναγκών των πελατών, υπάρχουν κλειστοί χώροι, οι οποίοι διασφαλίζουν την ιδιωτικότητα των συζητήσεων.
Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται ο περιορισμός των αναγκαίων εντύπων, με αποτέλεσμα τόσο την ταχύτερη ολοκλήρωση των συναλλαγών, όσο και τη σημαντική μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος της Τράπεζας.
Η μετατροπή των καταστημάτων ξεκινάει άμεσα και θα ολοκληρωθεί σταδιακά. Ήδη λειτουργούν τρία νέα καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λουτράκι με εντυπωσιακά αποτελέσματα στην ταχύτητα και στην αμεσότητα εξυπηρέτησης του πελάτη σε ένα μοντέρνο περιβάλλον.