Διεθνής κατακραυγή: Tουρίστες στην Πλάκα παρήγγειλαν σάντουιτς και βρέθηκαν με...ακριβό πιάτο
Οι ίδιοι περιγράφουν την εμπειρία τους και δίνουν συμβουλές για το πως να μην πέσετε στην ίδια παγίδα.

Η Πλάκα είναι σίγουρα ένα από τα πιο τουριστικά μέρη της χώρας, όμως εκτός από τον τουρισμό και το εμπόριο, φαίνεται ότι εκεί «ανθίζει» και η απάτη. Τουρίστες που κάθισαν να απολαύσουν το φαγητό τους σε εστιατόριο της περιοχής βρέθηκαν αντιμέτωποι με εξωπραγματικές χρεώσεις. Χρεώσεις που τους έκαναν να μετανιώσουν την ώρα και τη στιγμή που μπήκαν για να φάνε.
Όπως εξηγούν στην Daily Express όλα ξεκίνησαν όταν αποφάσισαν να καθίσουν στο εν λόγω κατάστημα, χωρίς πρώτα να έχουν ελέγξει τις αξιολογήσεις και αυτό γιατί μετά από ένα κουραστικό ταξίδι έψαχναν απλά κάπου να φάνε.
Ωστόσο και το ίδιο το μαγαζί δεν τους άφησε πολλά περιθώρια να διαλέξουν, αφού όπως λένε στο βρετανικό μέσο οι υπάλληλοι στην είσοδο ήταν πιεστικοί και σχεδόν τους ανάγκασαν να καθίσουν, χωρίς καν να τους δείξουν το μενού και τις τιμές.
Ωστόσο τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα όταν αντί για το σάντουιτς με φέτα και ντομάτα που παρήγγειλαν, από «λάθος» του σερβιτόρου τους χρέωσαν μια ολόκληρη πιατέλα φαγητού.
«Χωρίς μενού στην είσοδο το εστιατόριο»
«Μόλις φτάσαμε στην Αθήνα και περιπλανηθήκαμε στην πιο τουριστική γειτονιά της πόλης, την Πλάκα. Καθώς ήμασταν κουρασμένοι και πεινασμένοι από το ταξίδι, επιλέξαμε να φάμε σε ένα από τα πρώτα εστιατόρια που είδαμε μπροστά μας. Το προσωπικό στην είσοδο ήταν πιεστικό και προσπαθούσε να μας "παρασύρει" μέσα. Το εστιατόριο επίσης δεν είχε μενού έξω, οπότε δεν μπορέσαμε να ελέγξουμε τις τιμές πριν μπούμε» είπε αρχικά.
Και πρόσθεσε «Μόλις παραγγείλαμε, μπορούσαμε να δούμε από τα τραπέζια που ήταν γύρω μας ότι το φαγητό δεν ήταν πολύ καλό, ωστόσο ήταν ήδη πολύ αργά για να φύγουμε. Λίγο αργότερα έφτασε στο τραπέζι μας μια πιατέλα που όμως ήταν λάθος. Ο σερβιτόρος προφανώς είχε "παρεξηγήσει" την παραγγελία μας και έφερε ένα πολύ πιο ακριβό πιάτο στο τραπέζι».
«Κακής ποιότητας και υπερτιμημένο φαγητό»
Η ίδια κάνει λόγο για κακής ποιότητας και σχεδόν ξαναζεσταμένο φαγητό, ενώ υπογραμμίζει ότι αν και ήταν λάθος του μαγαζιού οι υπεύθυνοι αρνήθηκαν να τους επιστρέψουν τα χρήματα.
«Το φαγητό ήταν κακής ποιότητας και μερικά από αυτά είχαν γεύση σαν να είχαν βγει κατευθείαν από τον φούρνο μικροκυμάτων. Παρόλο που τους εξηγήσαμε ότι λάβαμε λάθος παραγγελία, αρνήθηκαν να μας επιστρέψουν τα χρήματα και φυσικά δεν μας άφησαν να φύγουμε μέχρι να πληρώσουμε.
Αφού φύγαμε, ελέγξαμε τις κριτικές και διαπιστώσαμε ότι πολλοί πελάτες είχαν παρόμοια εμπειρία με εμάς. Αν είχαμε ρίξει μια ματιά πριν, δεν θα επιλέγαμε ποτέ αυτό το εστιατόριο».
Μετά την δυσάρεστη εμπειρία τους, συνέστησαν στον κόσμο να ελέγχει τις αξιολογήσεις στο διαδίκτυο και φυσικά να ζητούν από τους ντόπιους τις δικές τους προτάσεις, οι οποίες συνήθως είναι «εγγύηση».
«Μπορεί να είναι δύσκολο να αποφύγετε τουριστικές παγίδες, αλλά η λήψη συστάσεων από τους κατοίκους της περιοχής είναι ένας ασφαλής τρόπος για να ξεκινήσετε» ανέφερε στη Daily Express.