Το πρώτο φυσικό TikTok Shop στις ΗΠΑ είναι γεγονός
Οι πωλήσεις μέσω livestream τώρα και σε φυσικό κατάστημα. Ποιο είναι το νέο επιχειρηματικό μοντέλο!
Μέχρι πρότινος ξέραμε το TikTok Shop, την πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα να αγοράσουμε προϊόντα από όλο τον κόσμο, απευθείας μέσω της εφαρμογής. Τώρα κάνει την εμφάνισή του και το πρώτο φυσικό κατάστημα που θα πουλάει προϊόντα μέσω TikTok Shop. Η ιδέα της νεοφυούς εταιρείας Outlandish συνδυάζει τη live πώληση με τις διαδικτυακές αγορές και βρίσκεται στη 3rd Street Promenade της Σάντα Μόνικα.
Ένα κατάστημα διαφορετικό από τα άλλα
Το κατάστημα καταλαμβάνει δύο ορόφους. Στον πρώτο βρίσκονται επώνυμα περίπτερα, και μια σειρά από παρουσιαστές προωθούν τα είδη τους στο κοινό του TikTok. Στον δεύτερο όροφο, οι επισκέπτες μπορούν να αγοράσουν τα προϊόντα αυτά, που περιλαμβάνουν διάφορες επώνυμες μάρκες. Όπως αναφέρει το Business Insider, που βρέθηκε στο κατάστημα της Outlandish πριν το επίσημο άνοιγμά του, ο στόχος είναι ο συνδυασμός online και φυσικών πωλήσεων. Οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν viral προϊόντα και να δουν influencers ή εμπόρους που πουλάνε online. Τα προϊόντα και οι πωλητές εναλλάσσονται και η Outlandish χρεώνει τη χρήση του χώρου της με την ώρα.
Πόλος έλξης για τους τουρίστες
Το σίγουρο είναι ότι το φουτουριστικό κατάστημα έχει γίνει πόλος έλξης των τουριστών στη Σάντα Μόνικα και προσελκύει κόσμο που δεν είχε πρόθεση να αγοράσει βλέποντας κάποιο livestream. Το κατάστημα σφύζει από ζωή, καθώς πωλητές κάνουν livestream επί τόπου στο TikTok και πουλάνε απευθείας τα προϊόντα τους.
Η λογική του καταστήματος είναι να νιώσουν οι πελάτες ότι βρίσκονται σε ένα livestream και όχι σε ένα κατάστημα. Να μπορούν να δοκιμάσουν προϊόντα live και αν τους αρέσουν, να τα αγοράσουν. Από την πλευρά του TikTok, ο στόχος είναι να φτάσει την επιτυχία του Douyin, της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, που φέρνει δισεκατομμύρια δολάρια σε κέρδη στην Ασία.
Οι δημιουργοί περιεχομένου κάνουν εκατομμύρια πωλήσεις σε live εκπομπές που μπορεί να διαρκέσουν πάνω από δύο ώρες. Οι πωλήσεις του TikTok Shop στις ΗΠΑ ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια μηνιαίως, ενώ το Outlandish λέει ότι σε 1.300 livestream ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο δολάρια σε πωλήσεις.
Ακολουθούν Λος Άντζελες και Νέα Υόρκη
Η Outlandish δεν είναι η μοναδική εταιρεία που προσπαθεί να πιάσει το πνεύμα των καιρών. Φυσικά καταστήματα ξεπετάγονται με ταχύ ρυθμό στις μεγάλες πόλεις όπως σε Λος Άντζελες και Νέα Υόρκη, ενώ σύντομα αναμένεται επέκταση του Outlandish σε Ισπανία και Μεξικό.
Ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας, William August, λέει ότι αυτή «είναι μια εντελώς νέα βιομηχανία που μόλις ξεκινά στις ΗΠΑ. Πολύ σύντομα, θα γίνει και μια τεράστια αγορά εργασίας, με πολλούς ανθρώπους που θα μπουν στη βιομηχανία, και θα είναι η δουλειά τους να είναι φυσικοί παρουσιαστές, χειριστές ή συντονιστές».
Το μόνο που φαίνεται να ανησυχεί την Outlandish είναι το ενδεχόμενο απαγόρευσης του TikTok στις ΗΠΑ, γεγονός που θα την αναγκάσει να αλλάξει μοντέλο λειτουργίας, ίσως και να μεταβεί σε διαφορετική πλατφόρμα livestreaming.