Το μυθικό ποσό του Παναθηναϊκού AKTOR για το glass floor και τα πολλά θετικά του [vids]
Το μεγάλο εγχείρημα του glass floor στο ΟΑΚΑ, «τρέχει» από τον Παναθηναϊκό AKTOR που έδωσε ένα τρομερά υψηλό ποσό για τη δημιουργία του.
Ο Παναθηναϊκός AKTOR μπαίνει σε διαδικασία «χτισίματος» ενόψει της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου και αυτό ισχύει εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου με τα 3.2 εκατομμύρια ευρώ που ξόδεψε για το περίφημο glass floor του ΟΑΚΑ.
Έχοντας κατακτήσει τόσο το πρωτάθλημα Ελλάδας όσο και την Euroleague, οι «πράσινοι» ψάχνονται για να βάλουν τις τελικές πινελιές για την τελειοποίηση του τρέχοντος ρόστερ ενόψει της σεζόν 2024-25, όμως την ίδια στιγμή φροντίζουν να μεγαλώσουν το ήδη σπουδαίο brand name τους όσον αφορά το εξωαγωνιστικό σκέλος.
Το Κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων ανήκει εδώ και καιρό στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, με το «τριφύλλι» να έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί στο 100% τα προτερήματα του δικού του γηπέδου και να το εξελίξει ακόμα περισσότερο, με τις εργασίες ήδη να έχουν ξεκινήσει για τη διαμόρφωση και την ανανέωση της κερκίδας.
Η επανάσταση του γυάλινου παρκέ στο άθλημα με πρώτη την FIBA
Παράλληλα οι εργασίες «τρέχουν» και για τη δημιουργία του εκπληκτικού glass floor που πρόκειται να αντικαταστήσει το κλασικό παρκέ του γηπέδου και το οποίο φέρνει την επανάσταση στους αγωνιστικούς χώρους του αθλήματος.
Η αρχή έγινε από την FIBA η οποία είχε χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά το γυάλινο παρκέ στο Παγκόσμιο Κυπέλλο Γυναικών Κ19 τον Ιουλίου του 2023 και το ξαναέκανε στο Final Four του Basketball Champions League όπου συμμετείχε το Περιστέρι. Ο Παναθηναϊκός AKTOR πρόκειται να γίνει η πρώτη ομάδα που θα χρησιμοποιήσει αυτή την καινοτομία στην έδρα της, για την οποία μάλιστα ξόδεψε ένα υπέρογκο ποσό που ανέρχεται στα 3.2 εκατομμύρια ευρώ.
Τα θετικά του glass floor ως ο ιδανικός αντικαταστάτης του κλασικού παρκέ
Ένα ποσό που δόθηκε στην γερμανική εταιρία «ASB» η οποία θα φέρει στην Ελλάδα το κορυφαίο γυάλινο παρκέ της αγοράς, με την εξέλιξη αυτή να έχει πολυδιάστατα κέρδη στους πρωταθλητές Ελλάδας και Ευρώπης.
Καταρχάς θα κορυφώσει την εκμετάλλευση των διαφημίσεων και του μάρκετινγκ αφού θα αντικατασταθούν τα κλασικά αυτοκόλλητα τα οποία μεταξύ άλλων είναι πολλές φορές και επικίνδυνα για ενδεχόμενους τραυματισμούς αθλητών, επιτυγχάνοντας έτσι την διασφάλιση της υγείας τους όσον αφορά αυτό το κομμάτι.
Φυσικά, το glass floor θα αυξήσει την εμπειρία και την ψυχαγωγία του φιλάθλου κοινού τόσο διά ζώσης όσο και των τηλεθεατών αφού θα χρησιμοποιείται για παρουσιάσεις, για προβολή στατιστικών ή πληροφοριών και θα διευκολύνει τη δουλειά των διαιτητών όσον αφορά τις γραμμές του γηπέδου και πολλών ακόμα.