Το efood θέλει να γίνει πρώτη επιλογή και στα σούπερ μάρκετ. Οι νέες συνεργασίες
Μετά την ΑΒ Βασιλόπουλος, Carrefour και Bazaar σπάνε το "μονοπώλιο" που είχε δημιουργηθεί μεταξύ efood και Σκλαβενίτη στον τομέα των σούπερ μάρκετ.
Προχωράει με γοργούς ρυθμούς από το efood η επέκταση των συνεργασιών του με αλυσίδες σούπερ μάρκετ μετά από την απόφαση να ολοκληρωθεί η αποκλειστική συνεργασία με την Σκλαβενίτης. Έτσι μετά από την σύναψη συμφωνίας με την ΑΒ Βασιλόπουλος που ήδη τρέχει τις τελευταίες ημέρες προστέθηκαν στην πλατφόρμα δύο ακόμη αλυσίδες. Πρόκειται για την Carrefour και τα Bazaar του ομίλου Βερούκα.
Σε ότι αφορά το γαλλικό όμιλο ο οποίος επέστρεψε στην Ελλάδα την τελευταία διετία μέσω της Retail & More (θυγατρικής της AVE του Νίκου Βαρδινογιάννη) η συνεργασία καλύπτει σύμφωνα με πληροφορίες σχεδόν το σύνολο των καταστημάτων που διαθέτει στην Αθήνα. Όπως είχε αναφέρει πρόσφατα στην Γενική Συνέλευση των μετόχων ο κ. Θωμάς Ρούμπας, αντιπρόεδρος της εταιρείας, η συνεργασία με τις πλατφόρμες θα βοηθήσει να φθάσουν τα προϊόντα που εμπορεύεται η Carrefour σε περιοχές της Αθήνας που σήμερα δεν καλύπτονται από δίκτυο των φυσικών της καταστημάτων.
Η διοίκηση της αλυσίδας έχει θέσει ως στόχο την δημιουργία 70 καταστημάτων έως το τέλος του έτους - χωρίς να αποκλείεται και κάποια εξαγορά - από περίπου 45 που είναι σήμερα. Μεσοπρόθεσμος στόχος για την Carrefour είναι και η δημιουργία του δικού της ηλεκτρονικού καταστήματος το οποίο θα εξυπηρετείται από την αποθήκη της η οποία θα δημιουργήσει στην λογική dark store.
efood local και νέες συνεργασίες
Από την άλλη πλευρά η efood ετοιμάζεται τις επόμενες ημέρες να δοκιμαστεί στον τομέα της μικρής λιανικής μέσω του efood local. Το πρώτο, πιλοτικό κατάστημα θα ανοίξει μέσα στον Αύγουστο στο κέντρο της Αθήνας και αναμένεται να ακολουθήσει και ένα δεύτερο στα Βόρεια προάστια. Σύμφωνα με πληροφορίες το efood local θα συνδυάζει το "μίνι μάρκετ" μαζί με το snacking και το καφέ και θα διαφοροποιείται σε αρκετά σημεία από το Kioskys που επίσης ανήκει στον όμιλο.
Σε ότι αφορά το κομμάτι των συνεργασιών με άλλα σούπερ μάρκετ στόχος είναι μέσα στους επόμενους μήνες να έχουν ανέβει στην πλατφόρμα όσο το δυνατόν περισσότερα και το efood να αποτελεί την πρώτη επιλογή των καταναλωτών στις αναζητήσεις τους για online παραγγελίες και στην συγκεκριμένη κατηγορία (πέρα από το delivery φαγητού).