Το Αρκάδι ανοίγει τα φτερά του εκτός Ελλάδας
Το «Αρκάδι» είναι πλέον πολλά περισσότερα από το παιδικό σαπούνι ρούχων. Έχει γίνει η αιχμή του δόρατος για την Παπουτσάνης για επέκταση σε διεθνείς αγορές σε νέες κατηγορίες.
Δύο αγαπημένα σήματα που έχουν καθαρίσει γενιές και γενιές Ελλήνων, εδώ και περίπου δύο χρόνια βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη. Ο λόγος για την σαπωνοποιία Αρκάδι η οποία εξαγοράστηκε από την Παπουτσάνης η οποία είναι η μεγαλύτερη στο είδος της όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλη την Ευρώπη.
Για την Παπουτσάνης η εξαγορά του Αρκαδιού μπορεί να θεωρηθεί και στρατηγικής σημασίας καθώς «ξεκλείδωσε» την είσοδο της σε μία νέα «γειτονική» κατηγορία, αυτή των καθαριστικών προϊόντων. Έτσι πέρα από τα υγρά σαπούνια χεριών που με την ρετρό συσκευασία το Αρκάδι έχει κερδίσει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς, η Παπουτσάνης με το νέο brand εισήλθε εδώ και λίγους μήνες στα απορρυπαντικά πλυντηρίου – πέρα από τα βρεφικά όπου το Αρκάδι είναι leader – και στα απορρυπαντικά πάτων.
Όπως ανέφερε χθες στο περιθώριο της έκτακτης Γενικής Συνέλευσης της Παπουτσάνης ο επικεφαλής της Παπουτσάνης, κ. Μενέλαος Τασόπουλος, τα πρώτα δείγματα από την τοποθέτηση των νέων προϊόντων με το σήμα Αρκάδι στα σούπερ μάρκετ είναι ενθαρρυντικά και προς την κατεύθυνση τα επώνυμα προϊόντα (σ.σ. με τα brand Παπουτσάνης και Αρκάδι) να φθάσουν το 50% των πωλήσεων της εταιρείας από 35% που είναι σήμερα. Στα πλαίσια αυτά ήδη έχουν ενταθεί οι εξαγωγές στην Κύπρο όπου ήδη είχε παρουσία το Αρκάδι αλλά και στα Βαλκάνια με απώτερο στόχο το εξαγορασμένο σήμα, με νέα καινοτόμα προϊόντα που θα προστεθούν στο μέλλον, να εξαχθούν και σε άλλες αγορές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2024 το Αρκάδι είναι η αιχμή του δόρατος για την εταιρεία στα επώνυμα προϊόντα. Συγκεκριμένα η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων (σ.σ. η Παπουτσάνης πέρα από αυτά φτιάχνει ξενοδοχειακά προϊόντα, φασόν για τρίτους και σαπωνόμαζες) το πρώτο εξάμηνο εμφάνισε άνοδο 19% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023 με την αύξηση των προϊόντων με το σήμα Αρκάδι να είναι της τάξης του 73%. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα κατηγορία απορρυπαντικών ρούχων και υγρών πιάτων έγινε μόλις τον Απρίλιο.