Πλοίο ακριβώς ίδιο με τον Τιτανικό υπόσχεται να φτιάξει μεγιστάνας
Ένα πλοίο-αντίγραφο του Τιτανικού «πολύ, πολύ ανώτερο από το αρχικό», υποσχέθηκε να κατασκευάσει ο δισεκατομμυριούχος μεγιστάνας των ορυχείων Κλάιβ Πάλμερ, αποκαλύπτοντας τα σχέδιά του για το Τιτανικός ΙΙ.
Ο Πάλμερ ανακοίνωσε τα σχέδιά του στην Όπερα του Σίδνεϊ την Τετάρτη (13/03), ενημερώνοντας τον κόσμο ότι το όραμά του για την κατασκευή ενός αντιγράφου στην ίδια κλίμακα με το μοιραίο υπερωκεάνιο θα πάρει «σάρκα και οστά».
Ωστόσο, αφού μοίρασε ένα δελτίο τύπου σε δημοσιογράφους στο οποίο υποσχέθηκε ότι η εταιρεία του Blue Star Line θα κατασκευάσει «το πλοίο της αγάπης με το απόλυτο στυλ και πολυτέλεια», ο Πάλμερ αναγνώρισε ότι δεν είχε ακόμη εξασφαλίσει ναυπηγείο.
Έχουν περάσει σχεδόν 10 χρόνια από τότε που ο Πάλμερ έδωσε μια πολύ παρόμοια συνέντευξη Τύπου στο ξενοδοχείο Ritz του Λονδίνου για να ανακοινώσει το ίδιο σχέδιο.
Έκτοτε, ο Πάλμερ υπηρέτησε μια θητεία ως ομοσπονδιακός βουλευτής, παραιτήθηκε και στη συνέχεια έφτιαξε πολιτικό κόμμα ενώ ξόδεψε εκατομμύρια δολάρια σε διάφορες νομικές υποθέσεις, τουριστικές επιχειρήσεις και ακριβές προεκλογικές εκστρατείες.
Οι εργασίες για τον Τιτανικό ΙΙ ανεστάλησαν το 2015 μετά από μια επιχειρηματική διαφωνία. Ο Πάλμερ ανακοίνωσε ξανά το έργο το 2018 με προτεινόμενη ημερομηνία απόπλου το 2022. Τώρα ο Πάλμερ απέδωσε τις μετέπειτα καθυστερήσεις στην πανδημία του Covid.
Πρόσθεσε δε ότι ο κόσμος πρέπει να τον πιστέψει αυτή τη φορά γιατί «έχει περισσότερα χρήματα τώρα». Ο Πάλμερ τόνισε ότι θα μπορούσε να πεθάνει χωρίς να κάνει τίποτα αλλά «είναι πολύ πιο διασκεδαστικό να φτιάξεις τον Τιτανικό από το να κάθομαι σπίτι και να μετράω τα χρήματά μου».
Ο Πάλμερ είπε ότι ήταν βέβαιος πως θα μπορούσε να εξασφαλίσει εγκαίρως ένα ναυπηγείο για την έναρξη της κατασκευής του πλοίου στις αρχές του επόμενου έτους, με το παρθενικό ταξίδι του πλοίου από το Σαουθάμπτον στη Νέα Υόρκη - που επαναλαμβάνει το μοιραίο ταξίδι του 1912- προγραμματισμένο για τον Ιούνιο του 2027.
Ο δισεκατομμυριούχος σημείωσε ότι οι διαγωνισμοί για την κατασκευή θα ολοκληρωθούν τον Ιούνιο, με τις συμβάσεις να υπογράφονται έως τον Δεκέμβριο. Εκτίμησε ότι το πλοίο των 56.000 τόνων θα κόστιζε μεταξύ 500 και 1 δισ. δολαρίων.