TikTok: Η Παρί Σεν Ζερμέν κάνει θραύση
Τους 30 εκατομμύρια ακόλουθους ξεπέρασε η Παρί Σεν Ζερμάν στο TikTok, ενισχύοντας τη θέση της στην κορυφή της σχετικής κατάταξης στην πιο σύγχρονη πλατφόρμα των social media στον κόσμο.
@psg 3️⃣0️⃣ Million! Thank you 30 million times! To celebrate the milestone, we have this unique signed jersey, comment #WeAre30Million ♬ UP x A MILLI x LONDON BRIDGES - Sickickmusic
Ο λογαριασμός TikTok των Παριζιάνων ενεργοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2019, πριν την περίοδο της πανδημίας, όταν και έγινε ευρέως γνωστό το TikTok και το προφίλ της πλούσιας απογειώθηκε αμέσως. Είναι χαρακτηριστική η ραγδαία αύξηση στους αριθμούς ακολούθων της ομάδας, η οποία ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο ακολούθους το 2020, τα 10 εκατομμύρια το 2021 και ανέβηκε πάνω από τα 30 εκατομμύρια το 2022.
Τους τελευταίους έξι μήνες, η Παρί Σεν Ζερμέν είχε πάνω από ένα δισεκατομμύριο προβολές και συγκέντρωσε πέντε εκατομμύρια νέους ακόλουθους.
Οι υπόλοιπες ομάδες
Για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος της επιτυχίας της Παρί Σεν Ζερμέν στο TikTok, καλό θα είναι να δούμε τι νούμερα έχουν οι άλλες κορυφαίες ομάδες του παγκοσμίου ποδοσφαίρου. Η κάτοχος 14 Champions League, Ρεάλ Μαδρίτης, που αποτελεί και ένα από τα μεγαλύτερα brands του παγκόσμιου αθλητισμού, έχει λίγο πάνω από 20 εκατομμύρια ακόλουθους, ενώ λίγο πιο χαμηλά βρίσκεται η αιώνια αντίπαλος της, Μπαρτσελόνα, η οποία δεν ξεπερνά τα 20 εκατομμύρια.
Νικητές στα γήπεδα, χαμηλά στο TikTok
Σε ανάλογο ρυθμό κινούνται και τα νούμερα των ομάδων της Premier League. Μπορεί η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να βρίσκεται σταθερά μακριά από τις επιτυχίες, μετά την αποχώρηση του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον, στο "Νησί" όμως είναι πρωταθλήτρια στους ακολούθους του TikTok, έχοντας 17,5 εκατομμύρια.
Οι δύο ομάδες που υπερισχύουν τα τελευταία χρόνια στην Premier League, η Μάντσεστερ Σίτι και η Λίβερπουλ, κινούνται σε ρηχά νερά, με τους μεν πρωταθλητές Αγγλίας να έχουν 9,4 εκατομμύρια ακόλουθους, τους δε φιναλίστ Ευρώπης να έχουν 10,9 εκατομμύρια ακόλουθους.
Το παράδοξο της υπόθεσης είναι πως η Άρσεναλ που πριν δύο δεκαετίες δέσποζε στην Premier League, έχει μόλις 2,3 εκατομμύρια ακόλουθους, ενώ αντιστρόφως ανάλογη είναι η περίπτωση της γειτόνισσας, στο Λονδίνο, Τότεναμ, που φτάνει αισίως τους 19,9 ακόλουθους.
Αντιλαμβάνεται, λοιπόν, κανείς ότι η Παρί Σεν Ζερμέν έχει κάνει αρκετή δουλειά στον τομέα του TikTok και αναλογικά με το γεγονός ότι είναι ο πιο δημοφιλής ιστότοπος, ειδικά για τις νεότερες ηλικίες, καταλαβαίνει κανείς ότι η Παρί έχει αποκτήσει καινούριο κοινό.