TikTok: Ανοίγει online κατάστημα - Ο ανταγωνισμός με Amazon και Shein
TikTok: Η ByteDance, μητρική του μέσου μπαίνει στον χώρο του online shopping.
Τις τελευταίες εβδομάδες, οι χρήστες στη Βρετανία βλέπουν μια νέα λειτουργία αγορών στην εφαρμογή TikTok που ονομάζεται «Trendy Beat», μια ενότητα που προσφέρει αντικείμενα που έχουν αποδειχθεί δημοφιλή σε βίντεο.
Όλα τα είδη που διαφημίζονται αποστέλλονται από την Κίνα, από εταιρεία εγγεγραμμένη στη Σιγκαπούρη, η οποία ανήκει στη ByteDance, σύμφωνα με πληροφορίες των FT.
Το μοντέλο, παρόμοιο με το αντίστοιχο της Amazon, σηματοδοτεί μια τεράστια αλλαγή από αυτό που εφαρμόζει σήμερα το TikTok. Επί του παρόντος, επιτρέπει σε άλλους πωλητές να πωλούν αντικείμενα μέσω του TikTok Shop, το οποίο στη συνέχεια εισπράττει μια μικρή προμήθεια.
Στο εξής θα εισπράττει όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω της λειτουργίας Trendy Beat στο TikTok.
Σύμφωνα με την εταιρεία, προς το παρόν βρίσκεται στα πρώτα στάδια πειραματισμού με νέες δυνατότητες αγορών.
Η ByteDance αναζητά νέα έσοδα που μπορούν να δικαιολογήσουν την αποτίμησή της σε 300 δισ. δολάρια, που την καθιστά στην υψηλότερης αξίας ιδιωτική start-up στον κόσμο, πριν την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Το σχέδιο που αναπτύσσει είναι εσωτερικά γνωστόή ως «Project S» και σύμφωνα με πηγές που επικαλoύνται οι FT, η ByteDance κατασκευάζει μια ηλεκτρονική μονάδα λιανικής, ανταγωνιζόμενη εταιρείες όπως η fast-fashion Shein και η εφαρμογή Temu του Pinduoduo, ένας ιστότοπος που πουλά φθηνά προϊόντα και έχει μεγάλη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το «Project S» χρησιμοποιεί τις πληροφορίες του TikTok για αντικείμενα που γίνονται viral στην εφαρμογή, επιτρέποντας στην ByteDance να αποκτήσει ή να φτιάξει αυτά τα αντικείμενα η ίδια, αναφέρουν άτομα προσκείμενα στην εταιρεία.
πηγή: OT.gr