Τεχνητή Νοημοσύνη: Το «Φιλί» του Κλιμτ με γάτες - Η νέα καμπάνια από το Μουσείο της Βιέννης [vid+pics]
Το Vienna Tourist Board χρησιμοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη για να δημιουργήσει παράγωγα με τα αγαπημένα αιλουροειδή, τις γάτες, κλασικών αυστριακών έργων τέχνης στο πλαίσιο καμπάνιας με στόχο να ενθαρρύνει τουρίστες να επισκεφθούν την αυστριακή πρωτεύουσα και «να δουν την τέχνη πίσω από την AI τέχνη». Στον έργο του Γκούσταβ Κλιμτ «Το Φιλί» (1907-08), οι φιγούρες αντικαταστάθηκαν στην πλέον πρόσφατη καμπάνια UnArtificial Art με τα χνουδωτά λατρεμένα πλασματάκια. Γάτα έκανε κατάληψη στην αυτοπροσωπογραφία του 1912 του Έγκον Σίλε και γάτες αφθονούν στο «Πύργος της Βαβέλ» του Πίτερ Μπρίγκελ του Πρεσβύτερου (περίπου 1563).
«Η καμπάνια έχει στόχο να δείξει ότι η AI τέχνη είναι εφικτή μόνον επειδή ένας αλγόριθμος χρησιμοποιεί ως αναφορά πραγματικά έργα που έκαναν πραγματικοί άνθρωποι, και τα πρωτότυπα μπορεί κάποιος να τα δει μόνο στη Βιέννη. Το ρεύμα του βιενέζικου μοντερνισμού, που έφερε επανάσταση στον κόσμο της τέχνης πριν από έναν και πλέον αιώνα, συνεχίζει να είναι ζωντανό και να επηρεάζει την τέχνη του σήμερα μέσω αλγορίθμων που κατευθύνουν δημιουργίες AI» δήλωσε ο Norbert Kettner, διευθύνων σύμβουλος του Vienna Tourist Board. https://www.youtube.com/watch?v=m8ks9z_78E8View this post on Instagram