Tesla: Οι κάτοχοι αυτοκινήτων ξεκινούν απεργία πείνας και ζητούν βοήθεια από τον Elon Musk
Στη λύση της απεργίας πείνας έχουν καταφύγει οι κάτοχοι των αυτοκινήτων Tesla στη Νορβηγία, με σκοπό να ακουστούν οι εισηγήσεις τους από τον Elon Musk, σχετικά με τα προβλήματα που εμφανίζουν τα αυτοκίνητα τους.
«Πιστεύουμε ότι εάν ο Elon Musk ενημερωθεί για τα προβλήματά μας, θα λύσει την κατάσταση», έγραψε η ομάδα των απεργών πείνας στην ιστοσελίδα της. «Παρακαλώ βοηθήστε μας να τραβήξουμε την προσοχή του».
Οι ιδιοκτήτες της Tesla αναφέρουν, ούτε λίγο ούτε πολύ, 29 προβλήματα με τα οχήματά τους, χωρίς να προσδιορίζονται τα ακριβή μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας και αυτό ίσως παίζει το ρόλο του, μιας και δεν είναι σαφές αν όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν το ίδιο μοντέλο.
Τα παράπονα σχετίζονται με διάφορα λειτουργικά ζητήματα, όπως την αδυναμία εκκίνησης του αυτοκινήτου σε κρύο καιρό (μην ξεχνάμε πως οι απεργοί πείνας είναι στη Νορβηγία, οπότε δεδομένα οι θερμοκρασίες θα είναι πιο χαμηλές) και δυσλειτουργικά χαρακτηριστικά του αυτόματου πιλότου, μέχρι κατασκευαστικά προβλήματα, όπως χαλαρά μπροστινά καθίσματα και ακατάλληλα τοποθετημένα διακοσμητικά καλούπια.
Οι Νορβηγοί ιδιοκτήτες Tesla πέραν των τεχνικών ζητημάτων, συμπεριέλαβαν στη λίστα τους και πολλά παράπονα εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων χρόνων αναμονής για να μιλήσουν με έναν εκπρόσωπο της Tesla.
Ο μακροσκελής κατάλογος με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα αυτοκίνητα Tesla της εταιρείας του Elon Musk είναι τα εξής:
- Το αυτοκίνητο δεν ξεκινά σε κρύο ή ζεστό καιρό
- Τα χερούλια των θυρών δεν ανοίγουν σε κρύο καιρό
- Έντονος θόρυβος τριξίματος
- «Φυσαλίδες» στα καθίσματα
- Χαλαρό μπροστινό κάθισμα
- Καπάκι κορμού γεμάτο με νερό της βροχής
- Ο αυτόματος πιλότος δεν λειτουργεί σωστά
- Το Διαδίκτυο είναι αργό και δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε
- Το αυτοκίνητο τρίζει όταν προσπερνάτε ανωμαλίες ταχύτητας και άλλα χτυπήματα στο δρόμο
- Τα φώτα δεν λειτουργούν σωστά
- Πόρτες που ανοίγουν μόνες τους
- Κίτρινες άκρες γύρω από τις οθόνες
- Παράθυρα που δεν κλείνουν τελείως
- Επαναφορά συστημάτων από μόνα τους
- Προβλήματα φόρτισης
- Προβλήματα σκουριάς σε νέα αυτοκίνητα (ειδικά το μοντέλο 3)
- Η κακή ποιότητα βαφής σημαίνει ότι το αυτοκίνητο πρέπει να βαφτεί ξανά
- Σας υποσχέθηκαν δωρεάν φόρτιση καθ' όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου, αλλά οι νέοι σταθμοί φόρτισης δεν ταιριάζουν στο αυτοκίνητο
- Δεν λύνονται όλα τα προβλήματα όταν στο αυτοκίνητο γίνεται σέρβις
- Πρέπει να περιμένετε στο τηλέφωνο για πολλή ώρα πριν απαντήσει η Tesla
Με δεδομένο πως η Νορβηγία αποτελεί τη χώρα με το μεγαλύτερο αριθμό ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη χώρα και αποτελεί τον καλύτερο "πελάτη" της Tesla, οι Νορβηγοί οδηγοί στη σκανδιναβική χώρα νιώθουν σαν ένα... πειραματόζωο για να ανιχνευθούν και να επιλυθούν τα όποια ζητήματα έχουν τα αυτοκίνητα.
Η Tesla έχει ήδη διευθετήσει δύο ομαδικές αγωγές στη Νορβηγία, από την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2018, με τους όρους αυτών των διακανονισμών να μην έχουν γίνει γνωστοί.
Ως εταιρεία, η Tesla είχε πολλά παράπονα σχετικά με την ποιότητα των αυτοκινήτων στο παρελθόν, με τον Elon Musk να αναγνωρίζει ακόμη και αρκετές βλάβες. Χαρακτηριστικό είναι πως το 2021, ήταν καλεσμένος στο Munro Live, μια εκπομπή μηχανικής και κατασκευής στο YouTube, με τον Musk να ισχυρίζεται ότι η εταιρεία αγωνίζεται να παράγει οχήματα υψηλής ποιότητας κατά τη διάρκεια της περιόδου ανάπτυξης ενός νέου μοντέλου. Την εποχή της συνέντευξης, το Model 3 της Tesla είχε κυκλοφορήσει πρόσφατα. Ο Musk είπε ότι οι αγοραστές της Tesla θα πρέπει να αγοράσουν οχήματα «ακριβώς στην αρχή ή όταν η παραγωγή φτάσει σε σταθερή κατάσταση».