Tesla: «Φέσωσε» φούρνο με 16.000 δολάρια - Ακύρωσε παραγγελία τελευταία στιγμή
Φανταστείτε να δίνεται και την ψυχή σας για να προετοιμαστείτε για αυτό που θα μπορούσε να είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμα για τη μικρή σας επιχείρησή και τελικά να μένετε «ξεκρέμαστοι» γιατί απλά κάποιοι την τελευταία στιγμή αποφάσισαν ότι το μετάνιωσαν.
Αυτή είναι η ιστορία της Voahangy Rasetarinera, ιδιοκτήτριας του The Giving Pies στο Σαν Χοσέ των ΗΠΑ, η οποία έλαβε παραγγελία για 4.000 πίτες για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου από έναν αντιπρόσωπο της εταιρείας που ανήκει στον Έλον Μασκ.
Ωστόσο, το όνειρο μετατράπηκε γρήγορα σε εφιάλτη όταν, μέσω ενός απλού γραπτού μηνύματος, ο κολοσσός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσε μια αλλαγή στα σχέδια, ακυρώνοντας ολόκληρη την παραγγελία.
Το πλήγμα για το The Giving Pies ήταν τεράστιο, καθώς η εταιρεία όχι μόνο ακύρωσε την παραγγελία, αλλά δεν τακτοποίησε και την πληρωμή, αφήνοντας έτσι την Rasetarinera και την ομάδα της στον «αέρα».
Ζημιά τουλάχιστον 16.000 δολαρίων
Σε κατάσταση σοκ η ιδιοκτήτρια δήλωσε ότι η επιχείρησή της υπέστη ζημιά που ξεπερνά τα 16.000 δολάρια ως αποτέλεσμα της ακύρωσης της τελευταίας στιγμής. «Αυτή η απότομη μεταστροφή προκάλεσε οικονομική ζημιά στην μικρή μου επιχείρηση», έγραψε η Rasetarinera στη σελίδα της στο Facebook. «Είχα επενδύσει χρόνο, πόρους και προσπάθεια με βάση τις διαβεβαιώσεις της Tesla, μόνο και μόνο για να μείνω ξεκρέμαστη».
Όταν ρώτησε την Tesla για την ακύρωση, της είπαν ότι η απόφαση προήλθε από την ανώτερη διοίκηση. Η »προσπάθεια να μεταφερθεί η ευθύνη στην ανώτερη διοίκηση έκανε ακόμα χειρότερη την κατάσταση» είπε. «Για μένα, είναι σαφές ότι η Tesla αδιαφορεί για τα προς το ζην των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων όπως η δική μου», έγραψε στη σελίδα της στο Facebook.
Μεγαλείο αλληλεγγύης
Στον απόηχο αυτής της καταστροφής, συνέβη όμως κάτι αξιοσημείωτο. Η κοινότητα συσπειρώθηκε γύρω από το The Giving Pies, δείχνοντας μια έκρηξη υποστήριξης που υπογραμμίζει την ανθεκτικότητα και την αλληλεγγύη μεταξύ των μικρών επιχειρήσεων και των θαμώνων τους.
Η ιστορία του Voahangy, που κοινοποιήθηκε σε μεγάλο βαθμό, όχι μόνο τόνισε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις όταν αντιμετωπίζουν μεγαθήρια όπως η Tesla, αλλά έφερε στο φως τη δύναμη των ανθρώπινων συνδέσεων σε περιόδους αντιξοοτήτων. Αυτό το περιστατικό χρησιμεύει ως έντονη υπενθύμιση του αντίκτυπου που μπορούν να έχουν οι εταιρικές αποφάσεις στις μικρές επιχειρήσεις και της σημασίας να λογοδοτούν οι μεγάλες εταιρείες για τις πράξεις τους.