Τέμπη: Ποιους δίνει ως υπευθύνους για το δυστύχημα ο επιθεωρητής του ΟΣΕ
Στο υπόμνημα 80 σελίδων, το οποίο κατέθεσε ως κατηγορούμενος ο επιθεωρητής του ΟΣΕ για το δυστύχημα στα Τέμπη, υποστηρίζει πως εκείνος έβγαλε τις βάρδιες, αλλά σε καμία περίπτωση, δεν ευθύνεται ούτε για το γεγονός πως δύο από τους τρεις σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το πόστο εργασίας τους ούτε για την επαγγελματική τους κατάρτιση.
Λίγο μετά τις 15:00 το μεσημέρι της Πέμπτης, ο επιθεωρητής του ΟΣΕ πέρασε την πόρτα του εφέτη ανακριτή για την τραγωδία στα Τέμπη.
Ο επιθεωρητής υπερτονίζει πως ο ίδιος προτείνει μεν το πρόγραμμα των βαρδιών, αλλά την τελική έγκριση είχε ο διευθυντής κυκλοφορίας, ο οποίος σκοτώθηκε πρόσφατα σε τροχαίο στο Λαγονήσι.
«Εγώ προτείνω τις βάρδιες και ο διευθυντής κυκλοφορίας τις εγκρίνει. Από εκεί και πέρα την ευθύνη την έχει αυτός που φρόντισε να υπάρχουν περισσότερα άτομα στη βάρδια ή αυτός που έφυγε νωρίτερα από το πόστο του;» αναμένεται να υποστηρίξει στην απολογία του ο επιθεωρητής του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής ρίχνει το μπαλάκι των ευθυνών και στον Γιώργο Ζήνδρο, τον σταθμάρχη Παλαιοφάρσαλων, καθώς, όπως υποστηρίζει, είχε ευθύνη να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα ότι το Intercity 62 είχε καθυστέρηση μιας ώρας.
«Δηλαδή σε κάθε καθυστέρηση θα ενημερώνουμε τον προϊστάμενο δηλαδή; Όχι, όχι, όχι. Κοιτάει από πού να πιαστεί αυτός, κατάλαβες…» δήλωσε ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλων.