Τέμπη: Έπρεπε να υπάρχουν 3 σταθμάρχες μεταξύ 22:00 και 23:00 - Έγγραφο - ντοκουμέντο
Απαντήσεις καλούνται να δώσουν το υπόλοιπο σιδηροδρομικό προσωπικό, μετά την απολογία του σταθμάρχη που κρίθηκε προφυλακιστέος, με τις αρχές να αναζητούν ευθύνες για την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.
Ο ΣΚΑΪ έδωσε στη δημοσιότητα το πλάνο των βαρδιών του σταθμού Λαρίσης, το λεγόμενο «βαρδιόχαρτο», από το οποίο προκύπτουν ερωτήματα, ως προς το πόσοι και ποιοι θα έπρεπε να βρίσκονται σε υπηρεσία από τη στιγμή που γύρισε (ή δεν γύρισε) το κλειδί έως την ώρα της σύγκρουσης των δύο τρένων.
Από το έγγραφο-ντοκουμέντο προκύπτει ότι οι βάρδιες είναι οι εξής:
- 06:00 - 15:00
- 14:00 - 23:00
- 22:00 - 07:00
Τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 14:00 το μεσημέρι οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15:00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατα μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει βάρδια στις 22:00 το βράδυ. Δηλαδή 22:00 μέχρι 23:00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.
Το στοιχείο είναι σημαντικό καθώς στις 22:10 πέρασε ο προαστιακός, δηλαδή την στιγμή που το «κλειδί» άλλαξε για να περάσει.
Τα κρίσιμα ερωτήματα που ψάχνουν απαντήσεις:
- Πόσοι Σταθμάρχες ήταν παρόντες από 22:00 έως 23:00 (δηλαδή την ώρα που έγινε η αλλαγή του κλειδιού);
- Ποιος Σταθμάρχης έκανε την αλλαγή «κλειδιού» (όταν πέρασε ο προαστιακός);
- Ήταν και άλλοι παρόντες;
- Γιατί κανείς επί 58 λεπτά δεν επανέφερε το κλειδί πριν την αναχώρηση του Intercity;