Τελευταίες δοκιμές για την κορυφαία DS
Το επόμενο δημιούργημα της DS Automobiles αποκαλύπτεται, προαναγγέλλοντας μια κορυφαία αυτονομία 750 χλμ.
Η εξέλιξη του μελλοντικού μοντέλου της DS Automobiles συνεχίζεται. Περισσότερα από πενήντα αυτοκίνητα προ-παραγωγής καλυμμένα με διακριτικό καμουφλάζ ξεκινούν την φάση της τελειοποίησης στους γαλλικούς δρόμους.
Η επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου προγραμματίζεται πριν από το τέλος του έτους. Ιδιαίτερο στυλ, αεροδυναμικές γραμμές, πρωτοποριακή τεχνολογία και άνεση first-class όλοι αυτοί είναι οι πυλώνες που οδήγησαν στη δημιουργία του. Κατά συνέπεια, η DS Automobiles ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών της αλλάζοντας το σχήμα των αυτοκινήτων στην κατηγορία των SUV. Μέσω του νέου σχεδιασμού της, η μάρκα δημιουργεί ένα νέο στυλ, διατηρώντας παράλληλα τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά που έχουν σφυρηλατήσει την επιτυχία των SUVCoupé.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός του συνδυάζει το δυναμισμό ενός κομψού SUV, ενώ ικανοποιεί τις ανάγκες ενός 100% ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Το πλαίσιο έχει μεταξόνιο , το παρμπρίζ έχει μετακινηθεί προς τα πίσω, ενώ το καπό είναι τοποθετημένο χαμηλότερα. Με αυτόν τον τρόπο, η DS Automobiles έχει σχεδιάσει ένα πολύ αποδοτικό μοντέλο, προσφέροντας αυτονομία ρεκόρ 750 km στον κύκλο WLTP, και στον αυτοκινητόδρομο.
Για να βελτιστοποιηθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η αεροδυναμική (το μοντέλο έχει εξαιρετικό συντελεστή Cx 0,24), κάθε μέρος του αμαξώματος έχει δοκιμαστεί στην αεροδυναμική σήραγγα. Συγκεκριμένα, έχουν τοποθετηθεί ενεργές εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα για να βοηθήσουν στην ψύξη. Το μπροστινό μέρος αποκτά μια νέα ταυτότητα υψηλής τεχνολογίας. Η φωτεινή υπογραφή, που πάντα είναι ιδιαίτερη στην DS Automobiles, τονίζεται από τα κάθετα φώτα ημέρας που πλαισιώνουν τα φώτα DS Pixelvision.
Οι αναλογίες έχουν βελτιωθεί για να ξεπεράσουν τα SUV Coupe, χωρίς να χάσουν το DNA των SUV. Αυτά είναι τα σημαντικότερα σημεία στον κόσμο της premium αυτοκίνησης, ενώ ο οδηγός εξακολουθεί να απολαμβάνει μια εξαιρετική οδηγική εμπειρία.
Επίσης, σε αναζήτηση μεγαλύτερης αποδοτικότητας, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου τα φτερά είναι σμιλευμένα, ενώ τα τρισδιάστατα φώτα διαθέτουν κάθετη υπογραφή για να βοηθήσουν την αεροδυναμική ροή.