Τελευταίες 2 παραστάσεις για την «Δεσποινίς Τζούλια»
Δεσποινίς Τζούλια του Α. Στριντμπεργκ σε σκηνοθεσία Βάσιας Βασιλείου
Τελευταίες δύο παραστάσεις Τετάρτη 31/1 & 7/2 στις 21:00
Υπόθεση έργου :
Η δεσποινίς Τζούλια περνά ένα βράδυ μαζί με τον υπηρέτη της, ο οποίος είναι αρραβωνιασμένος με την μαγείρισσα της. Η ελεύθερη πτώση στο κενό φαντάζει δελεαστική χωρίς να μαρτυρά πως στάζει αίμα. Η απόσταση από το πριν, το τώρα και το μετά εκμηδενίζεται μέσα στον πυρετό της στιγμής η οποία δεν συγχωρεί και δεν υπόσχεται ομαλή επαναφορά.
Σκηνοθεσία | Επιμέλεια Κίνησης | Σχεδιασμός Φωτισμών: Βάσια Βασιλείου
Μετάφραση: Πέλος Κατσέλης, εκδόσεις Δωδώνη
Πρωτότυπη Μουσική: Φίλιππος Περιστέρης
Σκηνικά – Κοστούμια: Νίκος Κουρβισιάνος
Φωτογραφίες: Αρχοντία Μαρία Μαδώνη
Επικοινωνία: Άντζυ Νομικού (angienomikou@gmail.com)
Ερμηνεύουν: Βάσια Βασιλείου | Γιάννης Τσούκας | Εύστα Σαχλά
Τετάρτη 31/1 & 7/2 στις 21:00.
Εισιτήρια: 15€ (κανονικό) | 12€ (μειωμένο) | 6€ (ατέλεια)
Προπώληση εισιτηρίων: more.com και στο ταμείο του θεάτρου.
Πληροφορίες – Κρατήσεις: 210 7233702
Σχόλιο της σκηνοθέτιδας:
Το βρώμικο μυστικό της ανθρώπινης φύσης είναι ότι βρίσκεται υποδουλωμένη στις έμφυτες επιθυμίες της, που συνήθως είναι ανεπιθύμητες, και δε χωράνε στην πραγματικότητα της. Αν υποθέσουμε για μια στιγμή ότι ο άνθρωπος υποκύπτει σε κάποιες από αυτές, ο κίνδυνος που ελλοχεύει είναι μεγάλος. Η τολμηρή ή απλώς επιπόλαιη επιλογή της απαλλαγής από τον ίδιο τον εαυτό με αφορμή τη στεγνή ικανοποίηση κάποιου νεογέννητου ονείρου ,είναι η γέφυρα που οδηγεί την ύπαρξη στην πιο σκοτεινή της πλευρά. Η ελεύθερη πτώση στο κενό φαντάζει δελεαστική χωρίς να μαρτυράει πως στάζει αίμα.
Η απόσταση από το πριν, το τώρα και το μετά εκμηδενίζεται μέσα στον πυρετό της στιγμής η οποία δεν συγχαρεί και δεν υπόσχεται ομαλή επαναφορά. Ευλόγως μπορεί να αναρωτηθεί κάποιος/α, για ποιο λόγο να παρακολουθήσει ένα έργο το οποίο έχει ανέβει στις θεατρικές σκηνές πολλές φορές. Η απάντηση είναι απλή μα διόλου απλοϊκή. Όταν έχει κανείς την τύχη να καταπιαστεί με ένα μεγαλοφυή συγγραφέα σαν τον Α. Στρίντμπεργκ ώστε να χτίσει ένα θεατρικό σύμπαν, το υλικό είναι ανεξάντλητο και ο λόγος είναι ότι οι μεγάλοι συγγραφείς έγραψαν, παρατήρησαν και παθιάστηκαν με το ίδιο το ανεξάντλητο, την ανθρώπινη φύση.
Από Κοινού Θέατρο
Ευπατριδών 4, Αθήνα
Τ.Κ. 11854 (μετρό ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ)