Τα 5+1 πιο ακριβά αυτοκίνητα που θα δημοπρατηθούν στο Monterey Car Week
Η Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Μοντερέι είναι μια τεράστια γιορτή για τους λάτρεις των παλαιών αυτοκινήτων και για τους πολύ πλούσιους.
Οι φετινές δημοπρασίες θα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές.. ή τουλάχιστον πολύ ακριβές.
Οι εορτασμοί γύρω από το Pebble Beach Councours d'Elegance γνωστοί ως Monterey Car Week στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής συγκεντρώνουν δύο κατηγορίες ανθρώπων: Αυτών που έχουν εμμονή με τα φανταχτερά vintage αυτοκίνητα και των ανθρώπων που είναι εξαιρετικά πλούσιοι.
Έτσι, ενώ οι περισσότεροι πηγαίνουν στις εορταστικές εκδηλώσεις της εβδομάδας για να δείξουν / να κοιτάξουν / να βγάλουν ανατριχιαστικές selfies με μερικά από τα πιο υπέροχα κλασικά οχήματα στη Γη, το MCW είναι επίσης μια τρομερή αγορά για επιχειρήσεις που διακινούν ακριβά αυτοκίνητα.
Η φετινή σειρά δημοπρασιών - με events από τους Gooding & Company, RM Sotheby's και Broad Arrow - υπόσχεται να είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή, ή τουλάχιστον ακριβή, τόσο ακριβή που θα χρειαστείς ένα mega jackpot για να συμμετέχεις στις πωλήσεις.
Η (+1) Bugatti Type 57SC Atalante του 1937 (δημοπρασία Gooding & Company εκτίμηση: $9.000.000 – $11.000.000)
Καταλαβαίνεις ότι η δημοπρασία είναι ακριβή όταν μια Bugatti Type 57SC Atalante —ένα από τα πιο όμορφα και συλλεκτικά οχήματα που κατασκευάστηκαν ποτέ— δεν μπαίνει στην πρώτη πεντάδα.
Αυτή που πωλείται είναι μία από τις μόλις 17 Atalante που παρήχθησαν και μία από τις τελευταίες 57S Atalante που κατασκευάστηκαν.
Διατηρεί το αρχικό της πλαίσιο και τον κινητήρα της (υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 3,3 λίτρων DOHC straight-8 με 200 ίππους και το συνδυασμό χρωμάτων blue-over-Havana.
5. 1957 Ferrari 625 TRC Spider Scaglietti (δημοπρασία RM Sotheby's) Εκτίμηση: $9.000.000 – $11.000.000
Ένα από τα ωραιότερα σχέδια Ferrari στα τέλη της δεκαετίας του 1950, αυτή η Testa Rossa ανήκε αρχικά στον John von Neumann. Ο Newman ζήτησε από το εργοστάσιο έναν δυνατότερο κινητήρα.
Το αρχικό μοτέρ περιλαμβάνεται στην πώληση, ενώ το αυτοκίνητο αυτό έχει μπλοκ Colombo 3,0 λίτρων που αποδίδει τρομακτικά 322 ίππους. Αυτό το αυτοκίνητο όσο συμμετείχε σε αγώνες είχε 21 τερματισμούς στο podium.
4. 1955 Ferrari 410 Sport Spider της Scaglietti(δημοπρασία RM Sotheby's Εκτίμηση: > 15.000.000 $)
Αυτή η μοναδική Speciale ήταν το πρωτότυπο για το μοντέλο 410 Scuderia Ferrari Works. Δημιουργήθηκε για το Carrera Panamericana του 1955, που δεν έγινε ποτέ.
3. 1961 Ferrari 250 GT SWB California Spider (Δημοπρασία Gooding & Company Εκτίμηση: $15.000.000 – $17.000.000)
Η 250 GT SWB California Spider σχεδιάστηκε για να προσελκύσει την αναπτυσσόμενη αμερικανική αγορά, με πιο εξελιγμένο πλαίσιο, δισκόφρενα στους τέσσερις τροχούς και πιο δυνατό κινητήρα από τον προκάτοχό της.
Αν και οι παραλλαγές της 250 προηγήθηκαν και ακολούθησαν για μια περίοδο 12 ετών, παρήχθησαν μόνο 56 250 GT SWB California Spiders και μόνο 37 από αυτές είχαν προβολείς καλυμμένους από το εργοστάσιο. Αυτό είναι ένα από αυτά τα μοντέλα.
2. 1960 Ferrari 250 GT SWB California Spider από τον Scaglietti (Δημοπρασία RM Sotheby's εκτίμηση: $16.000.000 – $18.000.000)
Αν αγόρασες την προηγούμενη 250 GT SWB Covered Headlamp California Spider Είσαι τυχερός γιατί έχουμε άλλη μία. Πρόκειται για την έκδοση Ur (η πρώτη που κατασκευάστηκε ποτέ). Το μοντέλο που δημοπρατείτε είναι αυτό που παρουσίασε η Ferrari στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1960.
Αυτό το αυτοκίνητο έχει το αρχικό του (όχι κόκκινο) χρώμα, τον κινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων και αμάξωμα. Δεν έχει βγει ποτέ στην αγορά στο παρελθόν και προβλέπουμε ότι θα πουληθεί πάνω από την εκτιμώμενη τιμή του.
1. 1938 Alfa Romeo 8C 2900B Lungo Spider
(δημοπρασία από την Gooding & Company Εκτίμηση: $16.000.000 – $20.000.000)
Τα μοντέλα 8C της Alfa είναι από τα πιο εμβληματικά και επιτυχημένα σπορ αυτοκίνητα της (προ του Β' Παγκοσμίου Πολέμου εποχής) και αυτό το μοντέλο - το 2900 B Lungo (μακρύ πλαίσιο) Touring Spider - είναι ίσως το πιο επιθυμητό.
Έχει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,9 λίτρων (οχτακύλινδρο σε σειρά) με απόδοση 180 ίππων. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε κλαπεί το 2022 ενώ μεταφερόταν στο Maine για ανακατασκευή και η ασφαλιστική εταιρεία AIG πλήρωσε 23 εκατομμύρια δολάρια στον ιδιοκτήτη του. Ως σημερινός ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, (η AIG) αποκατέστησε τις επιφανειακές ζημιές που υπέστη και τώρα προσπαθεί να… ρεφάρει.