Συγκλονίζει διανομέας: «Άργησα 5 λεπτά και μου πέταξαν τη σοκολάτα στο κεφάλι»
Σκληρή όπως φαίνεται είναι η πραγματικότητα του μεροκάματου για τους διανομείς, οι οποίοι όχι μόνο εκτίθενται σε ακραία καιρικά φαινόμενα θέτοντας τη ζωή τους σε κίνδυνο, αλλά γίνονται πολλές φορές και θύματα αδιανόητων συμπεριφορών. Πελάτες ξεσπούν με απάνθρωπο τρόπο πάνω τους, όταν αργήσει η παραγγελία, έστω και για λίγα λεπτά.
Την δική του προσωπική εμπειρία περιέγραψε, μιλώντας στο Open διανομέας όταν άργησε να παραδώσει μια παραγγελία με καφέδες και σοκολάτες. Όπως αποκάλυψε ο ίδιος αυτό είχε ως αποτέλεσμα να του πετάξουν την παραγγελία στο κεφάλι!
«Περνάμε ανάμεσα στα αυτοκίνητα, κάνουμε ελιγμούς, είμαστε βιαστικοί για να παραδώσουμε τις παραγγελίες μας, αλλά όπως έχετε προσέξει και εσείς όταν γίνεται μια παραγγελία η πλατφόρμα δίνει ένα εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης τον οποίο εμείς πρέπει να είμαστε μέσα σ’ αυτόν τον χρόνο αλλιώς θα υπάρχουν παράπονα στην πλατφόρμα και αυτό θα έχει επίπτωση σε εμάς.
Η πλατφόρμα δεν υπολογίζει ήλιο, βροχή, αέρα, η πλατφόρμα υπολογίζει έναν εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης μέσω της απόστασης και της περιοχής. Δεν παίζει ρόλο η βροχή και τα καιρικά φαινόμενα γενικά. Ή άμα έχει κίνηση ο δρόμος, άμα έχει γίνει κάποιο ατύχημα, είναι κλειστός ένας δρόμος, οτιδήποτε από αυτά που μπορούν να συμβούν.
Έχει τύχει να έχω τρεις παραγγελίες, να πρέπει να παραδώσω μέσω της πλατφόρμας σε έναν πάλι εκτιμώμενο χρόνο που έχει δοθεί από την πλατφόρμα. Οι δύο είχαν παραδοθεί στην ώρα τους. Η τρίτη όπως μπορείτε να φανταστείτε άργησε ένα πεντάλεπτο, για καφέδες και σοκολάτες μιλάμε. Ως αποτέλεσμα ήταν να μου πετάξουν την σοκολάτα στο κεφάλι επειδή είχε κρυώσει, λες και έφταιγα εγώ σαν διανομέας. Αυτό πιστεύω έχει συμβεί και σε άλλους συναδέλφους. Έχουν μειωθεί τα μπουρμπουάρ αφού ανεβαίνουν οι τιμές. Ανεβαίνουν κατά πολύ κιόλας» δήλωσε ο διανομέας μιλώντας στo ΟΡΕΝ.