Σύγχυση με την ανακοίνωση για το συμβάν στον Προαστιακό: Έγινε Παρασκευή ή Σάββατο τελικά;
Διαφορετική είναι η ανακοίνωση της Hellenic Train σχετικά με το περιστατικό στον Προαστιακό από όσα είπε στον ΣΚΑΪ ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.
![Φωτογραφί αρχείου Eurokinissi Φωτογραφί αρχείου Eurokinissi](https://flashgr.cachefly.net/portal-img/art_featured/69/6395314.jpg)
Ερωτήματα προκαλεί παρά δίνει απαντήσεις η ανακοίνωση της Hellenic Train για όσα συνέβησαν σε βαγόνι του Προαστιακού, που έβγαζε καπνούς.
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα, Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου, μίλησε στον ΣΚΑΪ για το περιστατικό ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης. Είπε συγκεκριμένα ότι το περιστατικό έγινε στις 6:51 το πρωί της Παρασκευής 7 Φεβρουαρίου στο δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 1302 του προαστιακού, στο δεύτερο βαγόνι, που είχε προορισμό το Κιάτο από την Αθήνα.
Και συνέχισε ο κ. Τερεζάκης: «Κατά την αναφορά του συμβάντος παρουσιάστηκε έντονη δυσοσμία καμένου υλικού στο δεύτερο βαγόνι. Ο μηχανοδηγός σταμάτησε στα Λιόσια και απομόνωσε τη μονάδα κλιματισμού από όπου έβγαινε η δυσοσμία. Στη συνέχεια πήγε τους επιβάτες στα πίσω βαγόνια και συνέχισε το δρομολόγιο» είπε ο κ. Τερεζάκης.
Ανακοίνωση Hellenic Train
Λίγες ώρες μετά τα όσα είπε ο κ. Τερεζάκης, αναρτήθηκε ανακοίνωση στο site της Hellenic Train, όπου αναφέρεται ότι όλα συνέβησαν όχι την Παρασκευή, αλλά το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου. Συγκεκριμένα:
«Το περασμένο Σάββατο το πρωί, 8 Φεβρουαρίου, στην αμαξοστοιχία 1302, που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Κιάτο, διαπιστώθηκε καπνός στο 4ο βαγόνι λόγω τεχνικού ζητήματος στο σύστημα κλιματισμού. Δεν προέκυψε κανένα ζήτημα ασφαλείας, ούτε επηρεάστηκε η ομαλή πορεία του δρομολογίου.
Ο μηχανοδηγός αντέδρασε άμεσα, ενημερώνοντας την τεχνική βάση και ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες απομόνωσης του κλιματισμού στο συγκεκριμένο βαγόνι. Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε άλλο βαγόνι και η αμαξοστοιχία συνέχισε κανονικά το δρομολόγιο χωρίς καμία καθυστέρηση.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε την ίδια ημέρα και το τρένο τέθηκε εκ νέου σε πλήρη λειτουργία. Η Hellenic Train προσπαθεί πάντα να ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε τεχνικό ζήτημα, ώστε να διασφαλίζει μια άνετη και ασφαλή μετακίνηση».
Αξίζει να τονίσουμε ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ σημείωσε στον ΣΚΑΪ ότι αρμοδιότητα για τα βαγόνια και τη συντήρησή τους έχει η Hellenic Train ενώ συμπλήρωσε ότι «είναι συμβάντα που γίνονταν και στο παρελθόν, δεν είναι ότι δεν είχαμε προβλήματα στο τροχαίο υλικό ή στις διαβάσεις. Ένα σύστημα που είχε ελλιπή χρηματοδότηση και έλλειψη προσωπικού τα τελευταία 15 χρόνια, έχει αρχίσει να έχει προβλήματα όσο και φιλότιμο κι αν υπάρχει».