Σχολεία κλειστά: Σε αναστολή ακόμη ένα τμήμα λόγω κρουσμάτων
Σχολεία κλειστά: Ακόμη ένα τμήμα δημοτικού σχολείου έκλεισε λόγω κρουσμάτων κορονοϊού. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας, πρόκειται για την ΣΤ’ τάξη στο Δημοτικό σχολείο Μουλκίου στον Δήμο Σικυωνίων στην Κόρινθο. Υπενθυμίζεται ότι είχαν κλείσει λόγω κορονοϊού δύο τμήματα δημοτικών στη Θεσσαλονίκη.
https://www.youtube.com/watch?v=d6pAkWOp7XY
Σχολεία κλειστά: Γώγος - «Παιδιά το 25% των κρουσμάτων»
Την ανάγκη να δημιουργηθούν νέες κλίνες στα παιδιατρικά τμήματα για το επόμενο κύμα, επεσήμανε ο καθηγητής παθολογίας Χαράλαμπος Γώγος. Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, τόνισε ότι «γύρω στο 25% των κρουσμάτων καθημερινά είναι παιδιά». Ο κ. Γώγος ανέφερε, επίσης, πως «η προσπάθειά μας είναι να ανιχνεύουμε συνεχώς τα παιδιά που νοσούν και να απομονώνονται. Τα κρούσματα σε απόλυτους αριθμούς είναι σχετικά σταθερά».
Όσον αφορά τα πρωτόκολλα για τα σχολεία, ο καθηγητής συμπλήρωσε ότι τίποτα δεν είναι παγιωμένο, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αναθεώρησης. «Δεν βλέπουμε ακόμα κάποια επιδείνωση, διότι ζούμε ακόμα την περίοδο του καλοκαιριού. Χρειάζεται πολύ καλή επιτήρηση και πολλά τεστ», είπε.
Ο ίδιος σημείωσε ότι υπάρχει τάση για αύξηση κρουσμάτων στη Βόρεια Ελλάδα, όμως ακόμα η κατάσταση είναι σταθερή. «Το πρόβλημα είναι ότι οι δείκτες είναι ανερχόμενοι» στις εισαγωγές στα νοσοκομεία και υπάρχει σταδιακή επιβάρυνση, επισήμανε.
Ο καθηγητής εξήγησε πως η Βόρεια Ελλάδα είναι η περιοχή με τη λιγότερη εμβολιαστική κάλυψη στη χώρα.
Από την πλευρά του, ο παιδίατρος Μάριος Ανδρέου, ανέφερε ότι μεγάλη αύξηση έχουν σημειώσει τα κρούσματα στα παιδιά, κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα.
https://www.youtube.com/watch?v=KYWux8Och0U
Πρόβλεψη Σαρηγιάννη: 12.000 κρούσματα σε παιδιά μέχρι το τέλος του έτους
Αλλά και ο καθηγητής Περιβαλλοντικής Μηχανικής του ΑΠΘ, Δημοσθένης Σαρηγιάννης, είχε προχωρήσει την Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου, σε μια ζοφερή πρόβλεψη. Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, είχε τονίσει πως καταγράφονται 6.000 κρούσματα κορονοϊού σε παιδιά, ένας αριθμός που μέχρι τα τέλη του έτους αναμένεται να διπλασιαστεί. Όπως δήλωσε, στα σχολεία δε χρησιμοποιούνται όλα τα «όπλα» που έχουμε στη διάθεση μας, όπως οι μεγαλύτερες αποστάσεις στις τάξεις, η αραίωση των τμημάτων και ο σωστός εξαερισμός.