Superstar: Η ανακοίνωση της Seajets για τη μηχανική βλάβη – Δίνουν δωρεάν εισιτήρια
Η Seajets εξέδωσε ανακοίνωση ζητώντας συγγνώμη για την ταλαιπωρία, ενώ έκανε γνωστό ότι θα δώσει δωρεάν εισιτήρια στους επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν.

Ανακοίνωση για τη μηχανική βλάβη που προκάλεσε ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες του Superstar που εκτελούσε το δρομολόγιο Βόλος- Σκιάθος – Σκόπελος εξέδωσε η Seajets.
Η Seajets στην ανακοίνωσή της επισημαίνει ότι οι επιβάτες του πλοίου SUPERSTAR εξυπηρετούνται με άλλα ταχύπλοα του ομίλου για τα νησιά των Σποράδων μετά τη μηχανική βλάβη που παρουσίασε.
Αναφέρει επίσης ότι στους επιβάτες θα δοθεί ως ένδειξη σεβασμού δωρεάν ένα εισιτήριο διαδρομής της επιλογής τους για μελλοντική χρήση για το οποίο θα λάβουν προσωπική ενημέρωση και ειδοποίηση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Οι επιβάτες του SUPERSTAR, το οποίο παρουσίασε τεχνικό θέμα στις 18/4 και επέστρεψε στο λιμάνι του Βόλου, εξυπηρετούνται με άλλα πλοία της εταιρείας, ώστε να μεταβούν στον προορισμό τους στα νησιά των Σποράδων.
Συγκεκριμένα:
Συγκεκριμένα οι 252 επιβάτες, χωρίς οχήματα, θα μεταφερθούν με το Ταχύπλοο EXPRESS JET από το λιμάνι του Βόλου. Οι υπόλοιποι 151 επιβάτες με 52 οχήματα θα αναχωρήσουν από το λιμάνι του Μαντουδίου με το Ταχύπλοο SPEEDRUNNER JET 2.
Επιπλέον, στους επιβάτες θα δοθεί ως ένδειξη σεβασμού δωρεάν ένα εισιτήριο διαδρομής της επιλογής τους για μελλοντική χρήση για το οποίο θα λάβουν προσωπική ενημέρωση/ειδοποίηση.
Ζητούμε συγγνώμη από τους επιβάτες για την αναστάτωση και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Καλό Πάσχα.»