Ταλαιπωρία στο κέντρο λόγω στάσης εργασίας των ταξί - Ποιοι δρόμοι έκλεισαν
Ξεκίνησε η πορεία των συγκεντρωμένων αυτοκινητιστών προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Τα αιτήματά τους.
Κυκλοφοριακά προβλήματα έχει προκαλέσει στο κέντρο της Αθήνας η πορεία των οδηγών ταξί στο πλαίσιο της εξάωρης στάσης εργασίας που ξεκίνησε στις 9 το πρωί και θα διαρκέσει έως τις 3 το μεσημέρι.
Λίγο μετά τις 9 το πρωί τα πρώτα οχήματα ταξί άρχισαν να συγκεντρώνονται στη συμβολή των οδών Σπύρου Πάτση και Λεωφόρου Αθηνών. Ο μεγάλος αριθμός των συγκεντρωμένων οχημάτων έχει προκαλέσει ήδη προβλήματα στην κυκλοφορία που αναμένεται να ενταθούν, όταν οι οδηγοί ταξί φτάσουν προς το υπουργείο Μεταφορών στην λεωφόρο Μεσογείων.
Λίγο μετά τις 11 το πρωί ξεκίνησε η μεγάλη πορεία των οχημάτων ταξί προς τη Λεωφόρο Μεσογείων. Η τροχαία έχει προχωρήσει σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στους δρόμους, από όπου θα περάσουν τα οχήματα.
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις
Λόγω της πορείας πραγματοποιούνται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις οδούς: Λεωφόρος Αθηνών-Καρόλου-Μάρνης-Πατησίων-Αλεξάνδρας-Μιχαλακοπούλου-Μεσογείων.
Η προειδοποιητική στάση εργασίας κηρύχθηκε από το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) για το σχέδιο νόμου που αφορά στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ).
Ο αντιπρόεδρος του ΣΑΤΑ Παναγιώτης Μαυρίκης δήλωσε ότι οι οδηγοί ταξί διαφωνούν για τον τρόπο που τους εκδιώκουν από τις λεωφορειολωρίδες λόγω των προβλέψεων του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Ο επιστημονικός συνεργάτης του ΣΑΤΑ Κίμων Λογοθέτης υποστήριξε ότι με τον νέο ΚΟΚ θα επιβάλλονται αυστηρά πρόστιμα σε όσους οδηγούς ταξί παραβιάζουν τη λεωφορειολωρίδα (πρόστιμο και αφαίρεση διπλώματος), υποστηρίζοντας ότι η είσοδος των ταξί στις λεωφορειολωρίδες θα συμβάλλουν στη βελτίωση της κυκλοφορίας.
Οι οδηγοί των ταξί ταλαιπωρούνται και αυτοί από τον μεγάλο όγκο οχημάτων που καθημερινά πλημμυρίζουν τους δρόμους του λεκανοπεδίου, αυξάνοντας δραματικά τους χρόνους μετακίνησης.
Οι αυτοκινητιστές έχουν προτείνει και πιέζουν ώστε να απελευθερωθεί η χρήση των λεωφορειολωρίδων που η χρήση τους είναι αποκλειστική για λεωφορεία και τρόλεϊ, τουλάχιστον από τα έμφορτα Ταξί. Το υπουργείο Υποδομών αλλά και οι αστικές συγκοινωνίες απορρίπτουν την πρόταση αυτή εκτιμώντας ότι θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει.