Σταϊκούρας: Πιο ασφαλής σήμερα ο σιδηροδρομικός άξονας Αθήνας – Θεσσαλονίκης
Συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης είναι εγκατεστημένα στο μεγαλύτερο κομμάτι του σιδηροδρόμου υποστήριξε στη Βουλή.

Από το Σεπτέμβριο του 2023 έως σήμερα, οι σιδηροδρομικές μεταφορές στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης είναι πιο ασφαλείς, καθώς είναι εγκατεστημένα στο μεγαλύτερο κομμάτι του σιδηροδρόμου συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, υποστήριξε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του Βασίλη Κόκκαλη (ΣΥΡΙΖΑ) για τη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση στην περιοχή του Δομοκού, ο Χρήστος Σταϊκούρας υποστήριξε πως το Σεπτέμβριο του 2023, τόσο η τηλεδιοίκηση όσο και η ηλεκτροδότηση στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη ήταν στο 100% και πλέον βρίσκεται στο 80% λόγω των φυσικών καταστροφών και κυρίως του Daniel. Ερωτηθείς δε για τη λειτουργία του συστήματος ETCS στη γραμμή, ανέφερε πως το Σεπτέμβριο του 2023 βρίσκονταν στο 81% και σήμερα είναι στο 80%, εξαιτίας του Daniel.
«Από τον Σεπτέμβριο του 2023 έως και σήμερα, είναι πιο ασφαλείς οι μετακινήσεις στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, καθώς είναι εγκατεστημένα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης σε μεγαλύτερο κομμάτι του σιδηροδρόμου δικτύου», υποστήριξε ο υπουργός.
Όσον αφορά τις εκτεταμένες ζημιές που προκλήθηκαν στο Δομοκό, ο Χρήστος Σταϊκούρας ενημέρωσε πως η οριστική αποκατάσταση θα προγραμματιστεί μέσω νέων μελετών και των επακόλουθων έργων.
Σημειωτέον, πως ερωτηθείς για τη Hellenic Train και τις εν εξελίξει συμβάσεις με το ελληνικό Δημόσιο, ο υπουργός Υποδομών ανέφερε πως εφόσον διαπιστωθούν ευθύνες εις βάρος της εταιρείας, η κυβέρνηση θα αξιολογήσει τα επόμενα βήματά της.