Στα «μαχαίρια» η showbiz για το αν έχουν όλοι οι καλλιτέχνες δικαίωμα να εμφανίζονται στο Ηρώδειο
Οι γνώμες διίστανται για το αν μπορεί ένας καλλιτέχνης pop ή λαϊκού ρεπερτορίου να εμφανίζεται στο Ηρώδειο.
Πολύς λόγος έχει γίνει τελευταία σχετικά με το ποιος έχει δικαίωμα ή όχι να τραγουδά στο Ηρώδειο και δεν είναι λίγοι οι καλλιτέχνες και όχι μόνο, που έχουν πάρει θέση. Οι απόψεις αντικρουόμενες...
Το Ταμείο Αλληλοβοήθειας του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών είχε διοργανώσει - πριν από περίπου έναν μήνα - μια συναυλία στο Ηρώδειο αφιερωμένη στα τραγούδια και τη μουσική του ελληνικού κινηματογράφου και κατά την διάρκεια της συναυλίας ο Απόστολος Γκλέτσος χόρεψε ένα ζεϊμπέκικο. Όταν του ζήτησαν να το σχολιάσει είπε: «Για το ζεϊμπέκικο στο Ηρώδειο δεν έχω να πω τίποτα. Εντάξει, ένας χορός ήταν και έχω χορέψει δεκάδες ζεϊμπέκικα. Δεν έχω να πω κάτι. Το Ηρώδειο είναι ένας χώρος που τον έφτιαξαν κατακτητές και δεν έχει κανένα ειδικό βάρος. Είναι ένα μνημείο από τους Ρωμαίους, δεν έχει κανένα ειδικό βάρος σημαντικό. Μέχρι και για αρένα το χρησιμοποίησαν οι Ρωμαίοι. Δεν είναι κάτι το φοβερό, δεν είναι η Επίδαυρος! Πολύ κακό για το τίποτα! Ας ηρεμήσουμε πια με το Ηρώδειο! Το Ηρώδειο δεν είναι τίποτα, πάμε παρακάτω».
Ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος εξαπέλυσε τα πυρά του κατά των λαϊκών και pop τραγουδιστών που εμφανίζονται εκεί λέγοντας: «Δεν μπορώ να θυμάμαι την τιτανοτεράστια ερμηνεύτρια, Βίκυ Μοσχολιού, με ένα από τα σπουδαιότερα ρεπερτόρια, που πέθανε με αυτό το παράπονο, ότι δεν της δόθηκε ποτέ το Ηρώδειο. Δεν γίνεται, λοιπόν, να μην έχει δοθεί το Ηρώδειο στη Βίκυ Μοσχολιού και να δίνεται αφειδώς στις Μέλισσες, στον Αργυρό, στον Ρουβά και για να χορεύει ζεϊμπέκικο ο Γκλέτσος. Αν ένας καλλιτέχνης πηγαίνει στο Ηρώδειο για να δημιουργήσει μία συνθήκη ίδια με το νυχτερινό κέντρο στο οποίο τραγουδάει, τότε για ποιον λόγο πηγαίνει στο Ηρώδειο; Στο Ηρώδειο πας να κάνεις κάτι διαφορετικό, δεν γίνεται να πηγαίνεις και να κάνεις αυτό το πράγμα με τα μπουζούκια! Δεν είναι μπουζούκια το Ηρώδειο, έλεος!
Ο Γιώργος Θεοφάνους είπε για το συγκεκριμένο θέμα: «Δεν ξέρω ποιοι πρέπει να τραγουδούν στο Ηρώδειο. Εγώ είμαι από τους τυχερούς ανθρώπους, γιατί η πρώτη φορά που έπαιξα στο Ηρώδειο, είναι πολλά χρόνια πίσω. Καταλαβαίνω ότι ο κάθε χώρος οφείλει να προστατεύεται, καθώς και το ρεπερτόριο που παίζουμε μέσα σε αυτόν. Δεν έχει να κάνει με το έντεχνο, το λαϊκό και το pop. Είχε να κάνει με πολλά πράγματα, ακόμα και με τον τρόπο που ντύνεται ένας καλλιτέχνης ή ξεντύνεται – ακόμα χειρότερο και αυτό».
Η Νατάσα Θοεδωρίδου τοποθετήθηκε λέγοντας: «Τα αρχαία μας όλα ανήκουν σε εμάς, άρα το Ηρώδειο είναι ένας χώρος στον οποίο επιβάλλεται να επιτρέπεται να πηγαίνουν οι άνθρωποι που αγαπούν τη μουσική και ο καθένας με τον τρόπο του παράγει εκεί κάτι».
Η Εβελίνα Νικόλιζα ξεκαθάρισε: «Όλα τα ονόματα αυτά είναι κορυφαίων στο είδος τους καλλιτεχνών. Γιατί όχι; Αισθάνομαι ότι νιώθουμε για το Ηρώδειο ότι είναι το καλό τραπεζομάντηλο και το καλό σερβίτσιο που θα το έχουμε στο ντουλάπι όλη τη χρονιά και θα το βγάλουμε να φάμε τα Χριστούγεννα. Είναι πάρα πολύ κρίμα! Είναι ένας εξαιρετικός χώρος που αξίζει σε όλους τους καλλιτέχνες που έχουν δουλέψει και έχουν φτάσει εκεί που έχουν φτάσει, να μπορούν να τραγουδήσουν εκεί».
Και η λίστα με όσους τοποθετήθηκαν δεν σταματά εδώ. Ο Κυριάκος Βελόπουλος είπε χαρακτηριστικά: «Στο Ηρώδειο πέρασαν ιερά τέρατα. Είναι αισχρό αυτό που γίνεται τώρα. Δεν μπορεί τώρα ο καθένας με τα μαντήλια και τα κλαρίνα να πηγαίνει εκεί».