Σπάει ταμεία το Aito M7 της Huawei-Seres
Το νέο υβριδικό SUV Aito M7 της Huawei-Seres JV έλαβε περισσότερες από 140.000 παραγγελίες 3 μήνες μετά την πρώτη του παρουσίαση. Έχει αυτονομία 1.300 km και ίσως το δούμε και στην Ελλάδα
H Aito ανακοίνωσε ότι το νέο της M7 SUV έχει λάβει περισσότερες από 140.000 παραγγελίες από την κυκλοφορία του στις 12 Σεπτεμβρίου. Οι πελάτες που κάνουν μια παραγγελία καταβάλλουν προκαταβολή (η οποία δεν επιστρέφεται) και πληρώνουν ολόκληρο το ποσό κατά την παράδοση.
Το νέο Aito M7 είναι διαθέσιμο σε πέντε εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένων τριών πενταθέσιων και δύο εξαθέσιων μοντέλων, με εύρος τιμών (στην Κίνα) από 32.000 – 43.300 ευρώ. Ο κ. Yu Chengdong, Εκτελεστικός Διευθυντής της Huawei, ισχυρίστηκε ότι η εταιρία έχει επενδύσει περισσότερα από 69.000.000 εκατομμύρια ευρώ στην συμμαχία της με την Aito για την δημιουργία του M7 και πιστεύει πως το υβριδικό SUV θα φέρει ποσοστό 30% στις πωλήσεις της Aito μέχρι το τέλος του 2023.
Το πενταθέσιο μοντέλο έχει χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 686 λίτρων με μήκος 1,1 μέτρα και πλάτος 1,2 μέτρα και μπορεί να αυξηθεί στα 1619 λίτρα μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Παράλληλα, υπάρχουν 29 αποθηκευτικοί χώροι σε όλο το εσωτερικό.
Επιπλέον, το νέο Aito M7 διαθέτει περισσότερους από 27 αισθητήρες σε όλο το αυτοκίνητο για να ενεργοποιήσει το Advanced Driving System της Huawei ADS 2.0, με λειτουργίες όπως αποφυγή σύγκρουσης, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αλλαγή λωρίδας, αυτόνομη υποβοήθηση στάθμευσης και απομακρυσμένη υποβοήθηση στάθμευσης. Επιπλέον, η προηγμένη λειτουργία αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης του συστήματος που ονομάζεται GAEB, που αναπτύχθηκε με βάση το δίκτυο GOD (General Obstacle Detection) της Huawei επιτρέπει την ανίχνευση αντικειμένων πεσμένων δέντρων και βράχων.
Η ισχύς προέρχεται από ένα υβριδικό σύστημα extended-range με κινητήρα εσωτερικής καύσης 1500 κ.εκ. και έναν ηλεκτροκινητήρα που παρέχεται από τη Huawei. Είναι διαθέσιμες δύο εκδόσεις με κίνηση στους δύο και τέσσερις τροχούς. Η έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς έχει έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, που 200 kW και 360 Nm. Η τετρακίνητη έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες έχει συνδυασμένη ισχύ 330 kW και 660 Nm. Η μπαταρία λιθίου 40 kWh που παρέχεται από την CATL παρέχει δύο ηλεκτρικές επιλογές κίνησης με αυτονομία 210 και 240 km (CLTC). Η συνολική αυτονομία φτάνει τα 1.300 km.
Την αντιπροσώπευση των μοντέλων της Serres έχει αναλάβει η Σπανός AE, οπότε μπορεί να δούμε και το M7 στην Ελλάδα.