Σούπερ μάρκετ: Ακρίβεια is back - Προσφορές τέλος, ανατιμήσεις 30-65% ξανά στα ράφια
Το πρόβλημα της ακρίβειας καραδοκεί προξενώντας πρόβλημα στους καταναλωτές.
Μπορεί οι προβολείς της δημοσιότητας να έχουν στραφεί αλλού αυτό το διάστημα, ωστόσο το «αγκάθι» της ακρίβειας είναι μόνιμο πρόβλημα και απασχολεί καθημερινά την κοινωνία.
Σύμφωνα με τη Eurostat, o πληθωρισμός τον Ιανουάριο στην Ελλάδα κατέγραψε εκ νέου μικρή άνοδο στο 3,1% από 2,9% τον Δεκέμβριο. Μάλιστα, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η Ελλάδα κατέγραψε τον 6ο υψηλότερο πληθωρισμό στην ευρωζώνη με τα τρόφιμα,τα ποτά και την ενέργεια να παραμένουν στο επίκεντρο της ακρίβειας.
Για τις τιμές των προϊόντων στα ράφια στα σούπερ μάρκετ που διαρκώς ανεβαίνουν μίλησε στο Mega o πρόεδρος της ένωσης εργαζομένων καταναλωτών Ελλάδας, Απόστολος Ραυτόπουλος, ενόψει και των νέων αυξήσεων που αναμένονται τον Μάρτιο.
«Από τις 3/1 που ήταν η πρώτη εργάσιμη των σούπερ μάρκετ για το 2025, ξεκίνησαν να αφαιρούν όλες τις προσφορές και επέστρεψαν οι τιμές στις παλιές. Υπάρχει μια αύξηση σε γαλακτοκομικά, άλευρα, ζυμαρικά, κακάο της τάξης των 30-65%», ανέφερε.
«Καταργούνται οι προσφορές από τις βιοχμηχανι8ιες στα σούπερ μάρκετ και είναι υποχρεωμένοι, μέχρι το πρώτο 6μηνο του 2025 να εξαντλήσουν τα σούπερ μάρκετ ό,τι προσφορά έχουν. Είναι ευρωπαϊκή οδηγία αυτό. Μετά δεν ξαναμπαίνει προσφορά. Τι θα γίνεις θα γυρίσουν στις αρχικές τιμές και πάνω στις αρχικές τιμές θα οποιαδήποτε έκπτωση», συμπλήρωσε.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στο ρεπορτάζ οι αυξήσεις είναι σημαντικές.
Ενδεικτικά όπως καταγράφονται σε κάποια προϊόντα: