Σούπερ Μάρκετ: Ανατροπές με τις «προσφορές 1+1» - Παρέμβαση στο βρεφικό γάλα
Ανατροπές στις δημοφιλείς «προσφορές 1+1» στα ράφια των Σούπερ Μάρκετ προωθεί το υπουργείο Ανάπτυξης. Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Σωτήρης Αναγνωστόπουλος μιλώντας στο Action 24 προανήγγειλε πρωτοβουλίες και παρεμβάσεις με στόχο να μείνουν στα ράφια μόνο εκείνα τα προϊόντα που πραγματικά βρίσκονται σε έκπτωση προς όφελος των καταναλωτών και όχι αυτά που νομίζουμε πως είναι προσφορές αλλά εν τέλει να είναι πιο ακριβά.
«Υπάρχουν προσφορές που είναι πολύ καλές για να είναι αληθινές, στόχος είναι να παραμείνουν οι καλόπιστες και όχι οι παραπλανητικές εκπτώσεις όπου εταιρείες σε αναγκάζουν να αγοράσεις δυο προϊόντα χωρίς να υπάρχει ουσιαστική έκπτωση σε σχέση με την τιμή που είχε ως μονάδα το αντίστοιχο προϊόν» είπε ο κ. Αναγνωστόπουλος εστιάζοντας κυρίως στις «εκπτώσεις» που διαρκούν συνήθως σε προϊόντα για έναν ολόκληρο χρόνο...
Βρεφικό Γάλα: Το πληρώνουμε «χρυσό» από το 2021...
Δεκαπέντε συνολικά εταιρείες, οι τέσσερις αποκλειστικά μέσα στα Σούπερ Μάρκετ: Για δυο βρεφικά γάλατα, από 0 έως 6 μήνες και από 7 έως 12 μήνες. Ένα προϊόν που βγήκε από τα φαρμακεία αλλά δεν διαφημίζεται για να μην υποχωρήσει το μητρικός θηλασμός.
Αυτή είναι η αγορά του βρεφικού γάλακτος στην Ελλάδα όπου το προϊόν πωλείται περίπου 130% πιο ακριβά σε σχέση με την ακριβότερη τιμή της Ευρώπης. Το υπουργείο Ανάπτυξης το οποίο δεν φαίνεται να πείθεται από το ενδεχόμενο της διατίμησης, ετοιμάζει παρέμβαση προκειμένου να αποκλιμακωθούν οι τιμές του βρεφικού γάλακτος, μόνιμα, στα ράφια των Σούπερ Μάρκετ.
Και ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό είναι η «συμφωνία κυρίων» με τις εταιρείες προκειμένου να μειώσουν τις τιμές τους. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ η μείωση θα φθάνει το 20%.
Αυτό που προκαλεί πάντως εντύπωση είναι το γεγονός πως οι Έλληνες πληρώνουν «χρυσό» το βρεφικό γάλα από το 2021....
Όπως αποκάλυψε στο Action 24 ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Ανάπτυξης, από την έρευνα που έκανε η Επιτροπή Ανταγωνισμού προέκυψε πως τίποτα δεν έχει αλλάξει στον τρόπο λειτουργίας, διανομής και τιμολόγησης του προϊόντος από τις εταιρείες τα τελευταία χρόνια.
Εντύπωση επίσης προκάλεσε η παραδοχή του πως «τα δωράκια που λαμβάνουν σε πολλές περιπτώσεις γιατροί για να προωθήσουν ένα προϊόν, εν τέλει πληρώνονται από τον ίδιο τον καταναλωτή...».