Σοκ: Γιατί πασίγνωστη εταιρεία αφαιρεί την κρέμα από τα μπισκότα της
«Shrinkflation»: Η τάση- στρατηγική κολοσσών να πωλούν στην ίδια τιμή λιγότερο προϊόν είναι ένα από τα φαινόμενα της εποχής ωστόσο έχει πάρει πλέον τέτοιες διαστάσεις που κάνει τις εταιρείες να φαίνονται σπαγκοραμμένες και τους καταναλωτές να εξοργίζονται.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal (WSJ), καταναλωτές αναφέρουν ένα νέο περιστατικό Shrinkflation που αφορά σε πασίγνωστη αμερικανική πολυεθνική εταιρεία τροφίμων, ποτών και σνακ που κυκλοφόρησε μπισκότα με πολύ λιγότερη κρέμα.
Μάλιστα στο r/shrinkflation, ένα φόρουμ του Reddit με 100.000 χρήστες - καταναλωτές που παραπονιούνται για όλα τα είδη προϊόντων, πολλοί είναι εκείνοι που στηλιτεύουν τη μείωση της κρέμας. «Σήμερα υπάρχει υποψία γέμισης στα μπισκότα» ή «αγόρασα ένα κουτί και το άνοιξα, αλλά όλα τα μπισκότα είχαν λιγότερη κρέμα» ήταν κάποια από τα σχόλια.
Η εταιρεία είπε ότι έχει δοκιμάσει διάφορες στρατηγικές τα τελευταία χρόνια για να ανταποκριθεί στα προβλήματα που προκαλούνται από την αύξηση των τιμών των πρώτων υλών όπως το κακάο και η ζάχαρη. Ωστόσο, ισχυρίστηκαν ότι δεν καταπολέμησαν την αύξηση των τιμών ακόμη και κάνοντας μεγάλες αλλαγές στα προϊόντα τους.
Η αντίληψη μπορεί εύκολα να θολώσει την πραγματικότητα, σύμφωνα με αναλυτές της βιομηχανίας τροφίμων και εμπειρογνώμονες, οι οποίοι είπαν ότι η δυσπιστία των καταναλωτών προς τις μεγάλες εταιρείες έχει αυξηθεί καθώς ο πληθωρισμός απαιτεί από τους καταναλωτές να πληρώνουν περισσότερα για το ίδιο ποσό ή λιγότερο σε σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής τους.
Σε πολλές περιπτώσεις, οι αυξήσεις των τιμών προήλθαν από κρυφές αλλαγές σε προϊόντα ή υπηρεσίες, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να είναι διαρκώς σε εγρήγορση, λένε οι αναλυτές.