Σκρέκας: Αλλάζουν όλα στις προσφορές στα σούπερ μάρκετ
Αλλάζουν όλα στις προσφορές στα σούπερ μάρκετ σούπερ μάρκετ με νομοθετική πρωτοβουλία που αναλαμβάνει το επόμενο διάστημα το Υπουργείο Ανάπτυξης.
Η νομοθετική πρωτοβουλία θα είναι έτοιμη μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024 και στόχο θα έχει οι καταναλωτές να μην πέφτουν θύματα δήθεν προσφορών και εκπτώσεων σε δημοφιλή προϊόντα, που βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ πληρώνοντας εν τέλει, ακρίβεια, τα προϊόντα.
Ο κ. Σκρέκας μιλώντας στο libre έκανε λόγο για «προβληματική και παραπλανητική προβολή και επικοινωνία των προσφορών» ως ένα διαχρονικό φαινόμενο που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι καταναλωτές.
Η νομοθετική παρέμβαση θα αφορά στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες θα ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις προσφορές. Συγκεκριμένα, δεν θα επιτρέπονται εκπτώσεις σε προϊόντα τα οποία πριν από την έκπτωση θα έχουν ανατιμηθεί με αποτέλεσμα στο τέλος οι καταναλωτές να βρίσκονται μπροστά στις ίδιες ή ακόμα και σε ακριβότερες τιμές.
Σημειώνεται πως στα μέσα Νοεμβρίου το υπουργείο Ανάπτυξης είχε εκφράσει τη βούληση να παρέμβει στις «προσφορές 1+1» με στόχο να υπάρχει μία πιο καθαρή εικόνα για τις τιμές των προϊόντων στο ράφι κάτι που όπως εκτιμούσαν, στελέχη του, θα οδηγούσε και σε καλύτερες τιμές λόγω ανταγωνισμού.
Η πρωτοβουλία ωστόσο έμεινε γρήγορα στα υπουργικά συρτάρια καθώς η κυβέρνση, κεντρικά, είχε απορρίψει το συγκεκριμένο μέτρο.