Singapore Airlines: Συγνώμη από την αεροπορική εταιρεία για το τραγικό δυστύχημα
Ο διευθύνων σύμβουλος της Singapore Airlines ζήτησε συγνώμη για το τραγικό δυστύχημα εν πτήση, που στοίχισε τη ζωή σε έναν άνδρα
Σοκαρισμένη παραμένει η κοινή γνώμη απότο τραγικό δυστύχημα που συνέβη στη διάρκεια της πτήσης SQ321 της Singapore Airlines, που εκτελούσε το δρομολόγιο Λονδίνο - Σιγκαπούρη και στοίχισε τη ζωή σε έναν 73χρονο Βρετανό.
Η αεροπορική εταιρεία, έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο, στο οποίο ο διευθύνων σύμβουλος, Goh Choon Phong, αναφέρεται σε όσα συνέβησαν στη διάρκεια της πτήσης, ενώ παράλληλα εκφράζει τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια του άτυχου επιβάτη και ζητά συγνώμη από τους δεκάδες τραυματίες.
«Λυπούμαστε βαθιά για αυτό το περιστατικό και δεσμευόμαστε να παρέχουμε όλη την απαραίτητη υποστήριξη και βοήθεια στους επιβάτες και τα μέλη του πληρώματος που επέβαιναν στο SQ321, καθώς και στις οικογένειες και τους αγαπημένους τους. Τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του επιβάτη που απεβίωσε», αναφέρει μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Singapore Airlines, ο οποίος κάνει εκτενή αναφορά στα όσα συνέβησαν εν πτήση: «Μια πτήση με 143 επιβάτες και μέλη του πληρώματος SQ321, που ήταν σε θέση να ταξιδέψουν, έφτασε στη Σιγκαπούρη σήμερα το πρωί στις 05:05 (ώρα Σιγκαπούρης). Άλλοι 79 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος από το SQ321 παραμένουν στην Μπανγκόκ. Αυτό περιλαμβάνει όσους λαμβάνουν ιατρική φροντίδα, καθώς και τα μέλη της οικογένειάς τους και τα αγαπημένα τους πρόσωπα που βρίσκονταν στην πτήση. Οι συνάδελφοί μας βρίσκονται στο έδαφος παρέχοντάς τους κάθε δυνατή βοήθεια».
Αποζημιώσεις θα διεκδικήσουν οι τραυματίες
Ο 73χρονος Βρετανός Τζέφρι Κίτσεν έχασε τη ζωή του εξαιτίας καρδιακού επεισοδίου που υπέστη στη διάρκεια των σφοδρών αναταράξεων, ενώ η σύζυγός του Λίντα βρίσκεται μεταξύ των τραυματιών. Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία, σε νοσοκομείο της Μπανγκόγκ νοσηλεύονται 71 επιβάτες του Boeing 777-300ER, ενώ σε ακόμη 31 παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
Οι επιβάτες που τραυματίστηκαν, όταν το αεροσκάφος έχασε απότομα ύψος εξαιτίας των αναταράξεων, σκοπεύουν να κινηθούν νομικά και να διεκδικήσουν αποζημίωση από την αεροπορική εταιρεία. Το ποσό που μπορεί να διεκδικήσει καθένας από αυτούς ωστόσο, ενδέχεται να διαφέρει.
Με βάση τη σύμβαση του Μόντρεαλ, η Singapore Airlines είναι υπεύθυνη για ατυχήματα, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν αναταράξεις σε διεθνείς πτήσεις, ανεξάρτητα από το εάν ήταν αμέλεια της αεροπορικής εταιρείας, σύμφωνα με τους δικηγόρους της αεροπορίας των ΗΠΑ. Εάν οι επιβάτες υποβάλουν μήνυση, η αεροπορική εταιρεία δεν μπορεί να αμφισβητήσει αποζημίωση έως και 175.000 δολάρια περίπου.
Εάν κάποιος επιβάτης ζητήσει μεγαλύτερη αποζημίωση, η εταιρεία μπορεί να προσπαθήσει να περιορίσει την ευθύνη αποδεικνύοντας ότι έλαβε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποφύγει τις αναταράξεις, σύμφωνα με τον Μάικ Ντάνκο, δικηγόρο στην Καλιφόρνια που εκπροσωπεί τους επιβάτες. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες σπάνια υπερισχύουν σε τέτοια επιχειρήματα. Ο νομικός εκπρόσωπος των επιβατών συμπλήρωσε ότι η αεροπορική εταιρεία ενδέχεται να περιορίσει την ευθύνη της αν καταφέρει να αποδείξει ότι ο επιβάτης φέρει μέρος αυτής για τον τραυματισμό, σε περίπτωση που αγνόησε τις προειδοποιήσεις για τη χρήση ζώνης ασφαλείας.
Παράλληλα, το ύψος των αποζημιώσεων συχνά εξαρτάται και από τη χώρα στην οποία εκδικάζεται η υπόθεση.