Σιδηρόδρομοι: Οι τρεις εκτροχιασμοί τρένων μέσα σε δύο μήνες το 2022 και οι προειδοποιήσεις που αγνοήθηκαν
Κώφευαν και αγνοούσαν τις προειδοποιήσεις των εργαζομένων και τα πραγματικά περιστατικά, μολονότι «ηχούσαν καμπανάκια» για την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα. Έως το συγκλονιστικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Τρεις φορές μέσα σε δύο μόλις μήνες εντός του 2022 εκτροχιάστηκαν αμαξοστοιχίες και από θαύμα δεν είχαμε θύματα.
Τη μέρα εκείνη, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης εξέδωσε ανακοίνωση. Όπως ανέφερε, «ο σημερινός (21/10/2022) νέος εκτροχιασμός (δεύτερος σε δέκα ημέρες) επιβατικής αμαξοστοιχίας (882) στην περιοχή της Φθιώτιδας και στην περίφημη «Τηλεδιοίκηση Τιθορέας- Δομοκού» που εγκαινίασαν – έθεσαν σε λειτουργία οι Διοικούντες τον ΟΣΕ και η πολιτική ηγεσία μόλις 4 μήνες πριν, αποτελεί απόδειξη για το ότι τίποτα δεν λειτουργεί καλά στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο».
Στην ίδια ανακοίνωση, γινόταν λόγος για «ετοιμότητα των μηχανοδηγών» και ότι τα χειρότερα «αποφεύχθηκαν για άλλη μια φορά». Οι εργαζόμενοι επέρριπταν ευθύνες στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών ότι «αρνείται τον διάλογο με τους μηχανοδηγούς και να ακούσει την πραγματικότητα για την κατάσταση στην σιδηροδρομική υποδομή».
Στα τέλη Οκτωβρίου του 2022 , η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης είχε αποστείλει εξώδικο προς τον ΟΣΕ, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τη Hellenic Train και τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, καταγγέλλοντας την κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, την έλλειψη συντήρησης και τα φωτοσήματα που δεν λειτουργούν.