Όπως μεταδίδει η Daily Mail, μία γυναίκα περίπου 70 ετών φέρεται να έγινε επιθετική κατά τη διάρκεια της πτήσης αφού δεν έγινε δεκτό το αίτημά της για δωρεάν σαμπάνια. Τότε φέρεται να παρήγγειλε ένα τζιν τόνικ, αλλά ένα μέλος του πληρώματος φέρεται να της πήρε το ποτό, καθώς γινόταν όλο και πιο επιθετική. Όπως θα δείτε στο βίντεο-ντοκουμέντο, ένα μέλος του πληρώματος φαίνεται να προσπαθεί να ηρεμήσει τη γυναίκα και να συγκρατήσει τα χέρια της. Μάλιστα, κάποια στιγμή, η ηλικιωμένη σηκώνεται από το κάθισμα και χαστουκίζει τον υπάλληλο δύο φορές.
«Η γυναίκα ούρησε σε τρία καθίσματα»
Επιβάτης, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, υποστήριξε ότι η γυναίκα ούρησε επίσης στο κάθισμά της πριν το αεροπλάνο προσγειωθεί τελικά στη Γερμανία. «Μια γυναίκα στην πτήση ζήτησε επανειλημμένα από τις αεροσυνοδούς δωρεάν σαμπάνια. Η αεροσυνοδός είπε στη γυναίκα ότι δεν ήταν μέρος της υπηρεσίας και στο τέλος αγόρασε ένα τζιν τόνικ. Άρχισε να γίνεται επιθετική και έτσι η αεροσυνοδός της αφαίρεσε το ποτό. Άρχισε να βρίζει και να έχει βίαια ξεσπάσματα. Κάποια στιγμή σηκώθηκε και προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας στη μέση της πτήσης. Σε αυτό το σημείο καθόταν πίσω με δύο άνδρες επιβάτες που προσπαθούσαν να την κρατήσουν κάτω καθώς χτυπούσε τους ανθρώπους. Έχει ουρήσει πάνω από τρεις θέσεις και είχε επανειλημμένα εκρήξεις βίαιων επεισοδίων μέχρι που έπρεπε να κάνουμε αναγκαστική προσγείωση στο Μόναχο», ανέφερε. Το αεροσκάφος έκανε αναγκαστική προσγείωση στο Μόναχο
Ο επιβάτης, ο οποίος είπε ότι έπρεπε να περιμένουν στη Γερμανία για περισσότερες από δύο ώρες, πρόσθεσε: «Η Jet2 χειρίστηκε αυτή την κατάσταση πολύ καλά και ο πιλότος του αεροπλάνου έδωσε σε όλους δωρεάν ποτά». «Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η πτήση LS819 από το Μάντσεστερ στη Ρόδο εκτράπηκε χθες στο αεροδρόμιο του Μονάχου, ώστε να αποβιβαστεί ένας επιβάτης που ενοχλούσε. Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες για αυτήν την απρόβλεπτη καθυστέρηση και την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε. Η υγεία και η ασφάλεια των συναδέλφων και των πελατών μας παραμένει η νούμερο ένα προτεραιότητά μας και, ως φιλική προς την οικογένεια αεροπορική εταιρεία, ακολουθούμε μια προσέγγιση μηδενικής ανοχής σε ενοχλητικές συμπεριφορές. Δεν θα διστάσουμε να επιδιώξουμε σθεναρά οποιοδήποτε κόστος προκύψει ως αποτέλεσμα αυτής της εκτροπής», σημείωσε εκπρόσωπος της Jet2.