Renault Master - C550e Max 10 12v: Το επαγγελματικό ψυγείο
Από το λανσάρισμά του το 1980, το Master καθιερώθηκε ως ένα από τα επαγγελματικά οχήματα στην Ευρώπη, που διευκολύνει τη ζωή των επαγγελματιών σε σχεδόν 50 χώρες.
Προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες των πελατών, το Master έχει αναβαθμιστεί τόσο σε επίπεδο σχεδίασης και εξοπλισμού, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο. Παράλληλα, το Renault Master, διατηρεί τις δυνατότητες μετασκευής, όπως άλλωστε αναδεικνύεται και από την πιο πρόσφατη μετασκευή του σε ψυγείο, σαν αυτή που προέκυψε από τη συνεργασία με την Thermo King Hellas.
Με δυναμική μπροστινή όψη, το νέο Master στο εσωτερικό του προσφέρει αναβαθμισμένη ποιότητα, μέσα σε έναν πιο λειτουργικό και πιο πρακτικό χώρο επιβατών, με διακοσμητικά χρωμίου, νέες ταπετσαρίες και εξοπλισμό ανάλογο ενός κινητού γραφείου. Με 3 ύψη και 3 μήκη, το νέο Renault Master προσαρμόζεται άριστα στις ανάγκες των επαγγελματιών, καθώς:
Διατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων (για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα), που δίνει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από 8 - 14.8 τμ
Renault Master – C550e Max 10 12v
Σε συνεργασία με την εταιρεία Thermo King Hellas, τρία Renault Master, με αμάξωμα προδιαγραφών L2H2, μετασκευάστηκαν σε σύγχρονα ψυγεία.
Η συνεργασία με την εν λόγω εταιρεία μετασκευών εγγυάται ότι τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι υψηλής ποιότητας. Πιο συγκεκριμένα, η μόνωση της καρότσας υλοποιείται με πάνελ τα οποία είναι κατασκευασμένα σε πρέσα κενού τύπου CNC, ώστε να εξασφαλίζεται η απουσία αέρα στην μόνωση και το πολυεστερικό φύλλο, για τέλεια συγκόλληση. Το πάχος της μόνωσης είναι 50 χιλ. με κορυφαίο συντελεστή θερμοπερατότητας των πάνελ.
Το εσωτερικό περίβλημα των πάνελ είναι κατασκευασμένο με πολυεστερικό φύλλο πάχους 1,8 χιλ, κατάλληλο για να έρχεται σε επαφή με τρόφιμα. Το πάνελ του πατώματος αποτελείται από πολυουρεθάνη, κόντρα πλακέ, (κατάλληλο για επαφή με τρόφιμα), πολυεστερική ρητίνη, ενισχυμένη με ίνες fiber-glass και τελική επίστρωση gel coat, για πλήρη στεγανοποίηση του πατώματος.
Όλες οι σφραγίσεις εσωτερικά γίνονται με πολυουρεθανική αρμόκολλα, που είναι κατάλληλη για να έρχεται σε επαφή με τρόφιμα. Η μόνωση διαθέτει καλούπια πίσω πορτών για καλύτερη ψύξη, ειδικά για τις χαμηλές θερμοκρασίες. Στην οροφή γίνεται ειδική ενίσχυση για τις τοποθετήσεις των ψυκτικών μηχανημάτων.
Στη συγκεκριμένη παραγγελία, χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά σε Master στην Ελλάδα, ειδικού τύπου χωνευτά καλούπια οροφής, που επιτρέπουν την τοποθέτηση των ψυκτικών μηχανημάτων μέσα στην οροφή, προσφέροντας έτσι ευελιξία στο χρήστη, σε θέματα που αφορούν τον περιορισμό ύψους του van.
Όσον αφορά στην ψυκτική μονάδα, αυτή δίνει τη δυνατότητα ψύξης, συντήρησης και κατάψυξης χωρίς πρίζα, με αυτόματο defrost, ενώ καλύπτει θερμοκρασίες έως και -20ο C, για μεγάλα van, μεσαίων και μακριών μεταξονίων. H εγγύηση της μόνωσης καλύπτεται με τρία (3) χρόνια καλής λειτουργίας.
Κινητήρας diesel 2.3 Blue dCi Twin Turbo
- Το Master εξοπλίζεται με κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blue dCi Twin Turbο
- Ο κινητήρας πληροί τα πρότυπα ρύπων Euro 6D - FULL και διαθέτει τεχνολογία Twin Turbo
- Έχει ισχύ 135 ίππων και ροπή 360 Nm, για δυναμισμό και άμεση απόκριση
- Εξασφαλίζει σημαντική μείωση της κατανάλωσης που φτάνει έως 1 λ./100 χλμ. (σε σχέση με τα παλαιότερα σύνολα).
- Ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ είναι εξοπλισμένος με τις πιο πρόσφατες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR).
Το νέο Renault Master θα το βρείτε ετοιμοπαράδοτο στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων Renault σε όλη την Ελλάδα.