«Ράκος» η Μέγκαν Μαρκλ: Η «άδικη» κριτική και οι «μαραθώνιες» προσπάθειες για να σώσει ό,τι σώζεται
Η δούκισσα φέρεται να σχεδιάζει ένα «μαραθώνιο» δημόσιων σχέσεων ενόψει της έναρξης λειτουργίας του brand της
Η Μέγκαν Μαρκλ ανακοίνωσε το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα τον περασμένο Μάρτιο. Σε ένα αινιγματικό βίντεο που γυρίστηκε με τέχνη στην έπαυλη της ίδιας και του πρίγκιπα Χάρι στο Μοντεσίτο της Καλιφόρνια, η δούκισσα του Σάσσεξ φαινόταν να μαγειρεύει στην κουζίνα, καθώς και να περπατάει στους πολυτελείς χώρους του σπιτιού της.
Σύντομα ανακοινώθηκε ότι η American Riviera Orchard θα πουλούσε είδη κουζίνας και σπιτιού και η Μέγκαν Μαρκλ σχεδίαζε να λανσάρει τη δική της σειρά από έλαια, βούτυρα ξηρών καρπών, μαρμελάδες και κονσέρβες, καθώς και αρώματα και έπιπλα για το σπίτι.
Αν και η Μέγκαν Μαρκλ καταβάλλει τεράστια προσπάθεια για να βελτιώσει την εικόνα της, ο βασιλικός εμπειρογνώμονας και συγγραφέας Τομ Κουίν υποστηρίζει ότι η Δούκισσα είναι «ράκος» μετά την χλιαρή υποδοχή του κοινού στην American Riviera Orchard, και την κριτική που δέχτηκε για τη νέα της μαρμελάδα.
«Η Μέγκαν έκλαιγε όταν ξεκίνησε η μάρκα και η νέα της μαρμελάδα χλευάστηκε ευρέως ότι είναι ακριβή και δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο», εξήγησε ο Τομ Κουίν.
Και συνέχισε: «Έχει φτάσει πλέον στο σημείο να πιστεύει ότι οτιδήποτε κάνει θα επικριθεί άδικα. Όπως και ο σύζυγός της, αισθάνεται ότι οι άνθρωποι τα βάζουν μαζί της άδικα. Δεν μπορεί να καταλάβει γιατί οι άνθρωποι δεν θαυμάζουν τη δουλειά της».
«Είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη σε οποιαδήποτε κριτική για τον πολυτελή τρόπο ζωής της στις ΗΠΑ. Από την δική της άποψη αυτό είναι κάτι που πρέπει να θαυμάζεται και όχι να επικρίνεται», πρόσθεσε ο Το Κουίν.
Η δούκισσα του Σάσσεξ φέρεται να σχεδιάζει ένα «μαραθώνιο» δημόσιων σχέσεων ενόψει της έναρξης λειτουργίας της American Riviera Orchard και θα προσπαθήσει να κερδίσει νέους οπαδούς με σειρά εμφανίσεων σε σόου και podcast, καθώς με συνεντεύξεις σε «ειδικά επιλεγμένους» δημοσιογράφους.
Η 42χρονη δούκισσα φέρεται να θέλει απεγνωσμένα να βελτιώσει την εικόνα της, τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Βρετανία, ενώ θέλει να «αυξήσει τις διαδικτυακές πωλήσεις» όταν η μάρκα της βγει στην αγορά.