Ράδιο Αρβύλα: Έδωσε... κλωτσιά στα δελτία ειδήσεων - Έρχονται αλλαγές
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη εξετάζεται το ενδεχόμενο αλλαγής της ώρας μετάδοσης του κεντρικού δελτίου ειδήσεων σε δύο κανάλια.
Στο Mega να μετακινηθεί από τις 19:45 στις 18:30 αμέσως μετά την εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου. Και αυτό γιατί το δελτίο ειδήσεων με παροσιάστρια την Ράνια Τζίμα αλλά και την Κατερίνα Παναγοπούλου κινήθηκε την πρώτη εβδομάδα του Ράδιο Αρβύλα σε ποσοστά κοντά αλλά και κάτω από 5%.
Ανάλογη είναι και η κατάσταση το Φάληρο όπου ήδη έγινε σύσκεψη για το θέμα στον τομέα ειδήσεων υπό τον Βασίλη Παπαδρόσο και συζητείται έντονα η μετακίνηση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων.
Η καραντίνα φαίνεται πως έφερε νωρίτερα το prime time. Δηλαδή ο κόσμος πολύ νωρίτερα ψάχνει την ψυχαγωγία και το Ράδιο Αρβύλα ήρθε την κατάλληλη στιγμή.
Το πιθανότερο είναι τα δελτία να μετακινηθούν από τις 18.30 έως τις 19.00 προκειμένου να αποφύγουν το σατιρικό τσουνάμι που έφερε στη συγκεκριμένη ζώνη το Ράδιο Άρβυλα.
Και να σκεφτεί κανείς ότι είναι ένα προϊόν που δεν έχει ιδιαίτερη ανανέωση από ό,τι φάνηκε την πρώτη εβδομάδα, με τους παρουσιαστές να ψάχνονται από το ενδυματολογικό μέχρι και τους στόχους της σάτιρας.
Υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο της αποκατάστασης της ομαλότητας (τουλάχιστον με τους ...βιορυθμούς του τηλεοπτικού κοινού που επηρεάζουν το peimetime) με το άνοιγμα της αγοράς κάτι που υποστήριξαν στη σύσκεψη των καναλιών και όσοι προτείνουν να μην αλλάξει η ώρα και να υπάρξει μία σχετική υπομονή μέχρι να συμπληρωθεί ένας μήνας από τα νέα δεδομένα.
Αυτό βέβαια που κανείς δεν λέει ανοιχτά στις συσκέψεις και πολύ περισσότερο δημόσια είναι ότι υπάρχει ένα σοβαρό έλλειμμα αξιοπιστίας στην τηλεοπτική ενημέρωση τα τελευταία χρόνια το οποίο όλο και επιτείνεται.
Σε άλλες εποχές αν κάποιος από τους διευθυντές προγράμματος των καναλιών αποφάσιζε να βάλει ψυχαγωγικό τηλεοπτικό προϊόν στις 20:00 το βράδυ μάλλον θα εθεωρείτο αυτοκτονικός ιδεασμός, ενώ τώρα αποτελεί καινοτομία που επικροτείται από τους τηλεθεατές με ποσοστά γύρω στο 20%
Στην πραγματικότητα οι τηλεθεατές καλούνται να δουν το βράδυ ειδήσεις που έχουν αφενός κατά ένα 30% με 40% τις πρωινές ενημερωτικές εκπομπές και τις άλλες μισές στα ενημερωτικά site και τα social media κατά τη διάρκεια της ημέρας.