Πρωτιά στις πωλήσεις για το Peugeot 2008
Το Peugeot 2008 πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του και το Φεβρουάριο.
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα, το νέο Peugeot 2008 αποδεικνύει ότι είναι ο «βασιλιάς» στην κατηγορία B-SUV, κατακτώντας την πρώτη θέση στις ταξινομήσεις.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο Peugeot 2008 ακολουθώντας την επίδοση του Ιανουαρίου, βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας B-SUV και τον Φεβρουάριο, με μερίδιο αγοράς 15,4% και 556 ταξινομήσεις.
Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά πως αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία, καθώς διαθέτει μια μεγάλη γκάμα εκδόσεων με κινητήρες βενζίνης, diesel αλλά και ως ηλεκτρικό, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμο και ως hybrid (υβριδικό).
Το B-SUV της Peugeot, συνεχίζει ακάθεκτο την επιτυχημένη εμπορική του πορεία, όντας πιο αναβαθμισμένο σε σχεδιασμό, τεχνολογία και εξοπλισμό. Με 4,3 μέτρα μήκος, σχεδόν 2 μέτρα πλάτος (συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών) και ύψος 1,55 μέτρα, το νέο 2008 προσφέρει χώρο για επιβάτες και αποσκευές (με 434 λίτρα στο πορτμπαγκάζ), πολύ κοντά στα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.
Εξωτερικά, το 2008 υιοθετεί, στην εμπρόσθια πλευρά, την καινούρια φωτιστική υπογραφή της Peugeot με τις τρεις χαρακτηριστικές κάθετες «νυχιές», που είναι ενσωματωμένες στα μαύρο γυαλιστερό πλαίσιο του νέου προφυλακτήρα. Τα νέα LED πίσω φώτα, που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, αποτελούνται από τρεις επάλληλες οριζόντιες διπλές λωρίδες, λεπτές και κομψές, που συμβάλλουν στην οπτική διεύρυνση του πλάτους του αυτοκινήτου.
Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό, με ανανεωμένες υφασμάτινες ταπετσαρίες, ενώ προαιρετικά διατίθενται και με επένδυση από Alcantara (έκδοση GT). Στην καμπίνα την «παράσταση κλέβει» το Peugeot i-Cockpit, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10 ιντσών (και με τον αντίστοιχο αναλογικό στην έκδοση Active). Επιπλέον, η multimedia κεντρική οθόνη των 10 ιντσών αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στις εκδόσεις Allure και GT διαθέτει τεχνολογία HD.