Προσοχή: Νέες διαδικτυακές απάτες τις τελευταίες ώρες από δήθεν λογαριασμούς της Εθνικής Τράπεζας
«Βροχή» τις τελευταίες ώρες τα ηλεκτρονικά μηνύματα απάτης από δήθεν λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας και της «εξυπηρέτησης πελατών».
Εκατοντάδες είναι τα ηλεκτρονικά μηνύματα απάτης που έχουν σταλεί τις τελευταίες ώρες δήθεν από την Εθνική Τράπεζα και την εξυπηρέτηση πελατών.
Η διαδικτυακή απάτη εμφανίζει ως αποστολέα το εξής όνομα: NBG i - Bank: Εξυπηρέτηση Πελατών και αναφέρει:
«Προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την ασφάλεια και τη νέα ενημέρωση της πλατφόρμας μας, σας προσκαλούμε να ενημερώσετε τον έλεγχο ταυτότητας του λογαριασμού σας ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ».
Μάλιστα στο τέλος του μηνύματος αναφέρεται: ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Εάν δεν συμμορφωθείτε με τη νέα ενημέρωση, θα μας ζητηθεί να κλειδώσουμε τον λογαριασμό σας.
Το δεύτερο μήνυμα ηλεκτρονικής απάτης αφορά και πάλι έναν δήθεν λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας και εμφανίζει ως αποστολέα το εξής mail: Ι - BANK postmaster@prolifq.biz
Στο μήνυμα αναφέρεται: Δεν είστε προστατευμένοι. Ανακαλύψαμε ότι ο αριθμός τηλεφώνου σας δεν είναι επαληθευμένος κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε παραβίαση του λογαριασμού σας ή σε hacking. Παρακαλώ επιβεβαιώστε τον αριθμό τηλεφώνου σας τώρα για μέγιστη ασφάλεια.