Πρίγκιπας στο Μονακό ο Πέρες
Ο Σέρτζιο Πέρεζ πήρε την παρθενική του νίκη τη φετινή σεζόν και τρίτη συνολική στην καριέρα του. Ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP του Μονακό, μπροστά από τον Κάρλος Σάινθ, τον Μαξ Φερστάπεν και τον Σαρλ Λεκλέρ. Μάλιστα, οι διαφορές τους ήταν μικρές έως το φινάλε, όμως ο Τσέκο άντεξε την πίεση.
Ο Πέρεζ και η Red Bull αξιοποίησαν την καταστροφική στρατηγική της Ferrari, η οποία πήρε λανθασμένες αποφάσεις όσον αφορά στις αλλαγές ελαστικών στην αρχή του αγώνα, με τον Λεκλέρ να αλλάζει δύο φορές λάστιχα και από την κορυφή να πέφτει στην τέταρτη θέση.
Στην βαθμολογία των οδηγών ο Φερστάπεν διατήρησε την πρώτη θέση με 125 βαθμούς, ενώ αύξησε την διαφορά του από τον Λεκλέρ (116). Στην τρίτη θέση στο -3 από τον Μονεγάσκο ο Μεξικανός.
Πού κρίθηκε η νίκη
Ο αγώνας ξεκίνησε με αρκετή καθυστέρηση εξαιτίας της βροχής που έπεφτε στο Μονακό. Μάλιστα, η εκκίνηση έγινε με το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο αποχώρησε έπειτα από δύο γύρους.
Όσο η πίστα στέγνωνε, τόσο οι ομάδες έπρεπε να λύσουν τον γρίφο για την στρατηγική που θα ακολουθήσουν, δεδομένου ότι ξεκίνησαν με βρόχινα ελαστικά.
Πέρεζ και Φερστάπεν μπήκαν πρώτοι βάζοντας ενδιάμεσα, με τον Λεκλέρ να καθυστερεί και να αλλάζει στον 18ο γύρο με τον Μεξικανό να παίρνει την πρωτοπόρα, σημείο κλειδί για τον αγώνα. Στον 22ο γύρο η Ferrari προσπάθησε να διορθώσει το λάθος της και οι δύο οδηγοί μπήκαν μαζί για σκληρά ελαστικά. Η Red Bull απάντησε, με τον Μεξικανό να είναι πρωτοπόρος και τους Σάινθ, Φερστάπεν, Λεκλέρ να ακολουθούν.
Μετά την επιστροφή από την κόκκινη σημαία εξαιτίας του ατυχήματος του Σουμάχερ, η Red Bull αποφάσισε να μεταβεί στα μεσαία ελαστικά, ενώ η Ferrari επέμενε με τα σκληρά.
Ο Πέρεζ διατηρούσε την πρωτοπορία του, με τον Σάινθ να προσπαθεί να πιέσει και να ρωτάει με αγωνία την ομάδα του, εάν υπάρχει φθορά στα ελαστικά του Μεξικανού. Ο Ισπανός πίεσε μέχρι και το τέλος, ενώ από κοντά βρισκόταν και ο Φερστάπεν. Ωστόσο, ο δεύτερος οδηγός της Red Bull άντεξε και είδε πρώτος την καρό σημαία.
Η φάση του αγώνα
Στον 27ο γύρο κατεγράφη ένα μεγάλο ατύχημα. Ο Μικ Σουμάχερ έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου, με αποτέλεσμα να προσκρούσει βίαια στις μπαριέρες. Μάλιστα, το μονοθέσιο του κόπηκε στη μέση. Υπήρξε ανησυχία για την υγεία του Γερμανού, ο οποίος ενημέρωσε πως είναι καλά και απόρησε για τον λόγο που του συνέβη.
Αρχικά, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του στην πίστα, ενώ στον 30ο γύρο οι αγωνοδίκες αποφάσισαν κόκκινη σημαία, προκειμένου να γίνει η απαιτούμενη επιδιόρθωση στις μπαριέρες.