«Με τι στήθος μας θέλετε;» - Η Novartis τρύπωσε από το παράθυρο στο Super Bowl
Τo Super Bowl, ο τελικός του πρωταθλήματος του αμερικανικού ποδοσφαίρου, τραβάει τα βλέμματα εκατομμυρίων ανθρώπων στις ΗΠΑ αλλά και εκτός αυτής για διάφορους λόγους.
Πέραν του αγωνιστικού ενδιαφέροντος (εντάξει δεν είναι και ο τελικός του Μουντιάλ, λέω εγώ) άλλα δύο μέρη του μεγάλου αυτού του γεγονός τραβάνε το ενδιαφέρον: το μουσικό σόου του ημιχρόνου (φέτος ανέλαβε ο πολυβραβευμένος Κέντρικ Λαμάρ) και οι πανάκριβες διαφημίσεις.
Δείτε τι συνέβη φέτος: Οι διαφημιζόμενοι έδωσαν κατά μέσο όρο σχεδόν 8 εκατομμύρια δολάρια για ένα σποτ 30 δευτερολέπτων, διάβασα στο CBS news. Διάσημοι ηθοποιοί, αθλητές, παρουσιαστές και λοιποί επιστρατεύονται εκτοξεύοντας το τελικό κόστος των διαφημιστικών αυτών σποτ.
Τα αστρονομικά αυτά ποσά όπως είναι αναμενόμενο έχουν δημιουργήσει ένα ξεχωριστό διαφημιστικό «super bowl». Ακόμη και βραβεία για την καλύτερη διαφήμιση ανά κατηγορία δημιουργούνται, ενώ η συζήτηση γύρω από τις επιτυχίες και τις αποτυχίες διαρκεί ημέρες.
Στις επιτυχίες φέτος περιλαμβάνεται και μια φαρμακευτική εταιρεία. Και όχι όποια και όποια.
Και αν και στις ΗΠΑ η διαφήμιση φαρμακευτικών σκευασμάτων μπαίνει στη μαύρη λίστα από τη διοίκηση Τραμπ, η Novartis αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τα χρήματα που θα έδινε για μια διαφήμιση στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της χώρας για να ευαισθητοποιήσει το γενικό κοινό.
Χρησιμοποίησε λοιπόν ένα κοινωνικό στερεότυπο, την υπερσεξουαλικοποίηση του γυναικείου στήθους για να αναδείξει τη σημασία του προληπτικού ελέγχου κατά του καρκίνου του μαστού.
Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία που είχε χοντρά μπλεξίματα με τη δικαιοσύνη και στις ΗΠΑ κατάφερε να τρυπώσει από το παράθυρο στο τεράστιο αθλητικό γεγονός με τους 127 εκατομμύρια τηλεθεατές.