Porsche: Τριπλασιασμός των διαδικτυακών πωλήσεων μέσα στο 2021
Porsche: Παρά το γεγονός ότι οι online πωλήσεις της τριπλασιάστηκαν το 2021, παραμένει μειονότητα σε απόλυτες τιμές.
Για την Porsche, η διατήρηση του καθεστώτος μιας premium φίρμας σημαίνει σαφώς προσπάθεια για αριστεία όσον αφορά τα μοντέλα, αλλά και παραμονή στην πρώτη γραμμή στον τομέα των διαύλων πώλησης. Σε αυτό το σημείο, ο Γερμανός κατασκευαστής αναφέρει ότι έχει τριπλασιάσει τον αριθμό των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν online το 2021 σε σύγκριση με το 2020.
Όπως αναφέρει ο Γερμανός κατασκευαστής έχει τριπλασιάσει τον αριθμό των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν online το 2021 σε σύγκριση με το 2020. Δεν υπάρχει λόγος πανικού όμως, καθώς αυτό αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 2% των συνολικών πωλήσεων του κατασκευαστή. Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι ο αριθμός των «leads» (αίτημα ή εκδήλωση ενδιαφέροντος) έχει αυξηθεί κατά 60%, ξεπερνώντας το όριο των 100.000. Ο κατασκευαστής θέλει να φτάσει το 10% των πωλήσεων να πραγματοποιούνται διαδικτυακά μέχρι το 2025.
Η Porsche ξεπέρασε το όριο των 300.000 πωλήσεων το 2021, με τη συντριπτική πλειονότητα από αυτές να γίνονται απευθείας στην αντιπροσωπεία. Ωστόσο, με περισσότερες από 100 χώρες να διαθέτουν αποκλειστική πλατφόρμα για τη φίρμα και 26 να επιτρέπουν άμεσες και πλήρεις διαδικτυακές πωλήσεις, η Porsche συνεχίζει να αναπτύσσει αυτό το κανάλι πωλήσεων που εγκαινιάστηκε μόλις το 2019, αλλά που έχει αναγνωριστεί από «νεόκοπους κατασκευαστές», όπως η Tesla ή η Polestar. Το 2021 λοιπόν, η Porsche τριπλασίασε τις διαδικτυακές πωλήσεις της με 5.800 παραγγελίες να οριστικοποιούνται, νούμερο που αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 2% των συνολικών πωλήσεων της φίρμας.
Το σημαντικό πράγμα όμως, αυτή τη στιγμή αφορά τα «leads», την εκδήλωση ενδιαφέροντος που παρέχεται από τις διαδικτυακές πλατφόρμες της και που μπορεί να οδηγήσει σε πραγματική πώληση όπως κι αν γίνει αυτή. Με σχεδόν 110.000 leads, η Porsche αύξησε το αποτέλεσμά της κατά 60%.
Αν και ο αντίκτυπος στις συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις δεν έχει γίνει ακόμη αισθητός, το Zuffenhausen σκοπεύει να αναπτύξει αυτόν τον δίαυλο για να μετατρέψει περισσότερα leads σε πωλήσεις, αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. Ο στόχος είναι να φτάσει το 10% των παγκόσμιων πωλήσεων να γίνεται online έως το 2025.
Προφανώς πρόκειται για έναν μετρίως φιλόδοξο στόχο, δεδομένης της σημασίας που δίνει η Porsche στον ανθρώπινο παράγοντα κατά τη διαδικασία πώλησης. Κάτι που επιβεβαίωσε ο Detlev von Platen, διευθυντής πωλήσεων της Porsche, στους συναδέλφους μας στην Automobilwoche «Ένα μοντέλο “πρακτορείου” δεν αποτελεί προς το παρόν αντικείμενο συζήτησης για τη δραστηριότητά μας στην πώληση καινούργιου αυτοκινήτου. Αντίθετα, οι συνεργάτες μας γίνονται ακόμη πιο σημαντικοί, καθώς αντιπροσωπεύουν την ανθρώπινη διάσταση στη διαδικασία των πωλήσεων και αποτελούν την ιδανική τομή μεταξύ του διαδικτυακού και του πραγματικού κόσμου».