Ποιος είναι ο ιδανικός χρόνος delivery μιας παραγγελίας και πόσο γρήγορα εξαντλείται η υπομονή μας
Ποιος είναι ο ιδανικός χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μας και πότε αρχίζει να εξαντλείται η υπομονή μας;
Καθώς η ζωή μας γίνεται όλο και πιο γρήγορη, η παραγγελία φαγητού έχει γίνει μια εύκολη λύση για να αποφύγουμε τη μαγειρική ή την έξοδο.
Όλοι μας έχουμε βρεθεί να περιμένουμε με ανυπομονησία το φαγητό μας, αναρωτώμενοι πού βρίσκεται ο ντελιβεράς και αν το αγαπημένο μας πιάτο θα φτάσει στην ώρα του. Ποιος είναι, όμως, ο ιδανικός χρόνος παράδοσης και πότε αρχίζει να εξαντλείται η υπομονή μας;
Γενικά, οι περισσότεροι καταναλωτές περιμένουν την παράδοση του φαγητού τους σε διάστημα 30-45 λεπτών. Αυτός ο χρόνος θεωρείται αποδεκτός και οι υπηρεσίες delivery προσπαθούν να τηρούν αυτές τις προσδοκίες. Έρευνες δείχνουν ότι αν η παράδοση καθυστερήσει πάνω από 45 λεπτά, αρχίζει να αυξάνεται η δυσαρέσκεια του πελάτη.
Υπομονή για γερά νεύρα!
Η υπομονή μας, όταν περιμένουμε το φαγητό, είναι περιορισμένη. Ακόμα και σε περιπτώσεις όπου γνωρίζουμε ότι μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις (π.χ. σε ώρες αιχμής), η υπομονή μας αρχίζει να εξαντλείται γύρω από το 30λεπτο. Μετά από αυτό το σημείο, πολλές φορές οι καταναλωτές αρχίζουν να ανησυχούν για την κατάσταση της παραγγελίας τους, αναρωτιούνται αν κάτι πήγε στραβά και μπορεί να εξετάσουν εναλλακτικές επιλογές.
Σύμφωνα με τη New York Post, μια έρευνα με 2.000 ενήλικες στις ΗΠΑ εξέτασε τα επίπεδα υπομονής των Αμερικανών όταν πρόκειται για μικρές καθημερινές ενοχλήσεις και διαπίστωσε ότι αν το εστιατόριο βρίσκεται σε ακτίνα 15 χιλιομέτρων, αρχίζουν να γίνονται ανυπόμονοι μέσα σε μόλις 29 λεπτά.
Αυτός είναι επίσης ο ίδιος χρόνος που οι ερωτηθέντες πιστεύουν ότι πρέπει να τους πάρει για να ετοιμάσουν ένα γεύμα από την αρχή μέχρι το τέλος στο σπίτι.
Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι από τη στιγμή που μπαίνει σε ένα εστιατόριο, το 21% είναι πρόθυμο να περιμένει μόνο 10 λεπτά ή λιγότερο για να καθίσει.
Σήμερα, οι περισσότερες υπηρεσίες delivery προσφέρουν δυνατότητες παρακολούθησης της παραγγελίας σε πραγματικό χρόνο. Αυτό έχει μειώσει την αβεβαιότητα και έχει βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη. Η δυνατότητα να βλέπουμε πού βρίσκεται το φαγητό μας μπορεί να ενισχύσει την υπομονή μας, διότι νιώθουμε ότι είμαστε σε έλεγχο.