Ποια τηλεοπτικά προγράμματα είδαν οι Έλληνες το 2022
Σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης της Nielsen που επικαλείται το zappit.gr, τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στη χώρα μας για το 2022 σημείωσε ο πρόσφατος τελικός του Μουντιάλ 2022 ανάμεσα στην Αργεντινή και στη Γαλλία. Έτσι, 2.702.000 τηλεθεατές (ποσοστό 62,8%) συντονίστηκαν στον ΑΝΤ1 και είδαν τον Λιονέλ Μέσι να σηκώνει το βαρύτιμο τρόπαιο στον ουρανό του Κατάρ.
Μπορεί να μην πήρε κάποιο μετάλλιο στο EuroBasket 2022 η Εθνική Ομάδα, ωστόσο κατέκτησε με άνεση το αργυρό όσον αφορά στην τηλεθέαση. Ειδικότερα, ο αγώνας κόντρα στη Γερμανία που μεταδόθηκε από την ΕΡΤ1, παρότι είχε πικρή κατάληξη για την Ελλάδα, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον 2.198.000 τηλεθεατών (ποσοστό 51,2%).
Αμέσως μετά, ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision 2022 που διεξήχθη στο Τορίνο. Ως εκ τούτου, ο τελικός του σόου έκανε – γι' άλλη μια φορά – «νούμερα Eurovision» αφού στην ΕΡΤ1 συντονίστηκαν 1.955.000 τηλεθεατές (ποσοστό 52,2%) και παρακολούθησαν την Ελλάδα να καταλαμβάνει την 8η θέση χάρη στο τραγούδι «Die Together» που ερμήνευσε η Αμάντα Γεωργιάδη-Tenfjord.
Στην τέταρτη θέση συναντούμε ακόμα έναν αγώνα του Μουντιάλ 2022, αυτή τη φορά την αναμέτρηση ανάμεσα στην Αγγλία και στη Γαλλία, η οποία συγκέντρωσε στον ΑΝΤ1 τα βλέμματα 1.865.000 τηλεθεατών (ποσοστό 41,1%).
Τέλος, την πεντάδα με τα προγράμματα που σημείωσαν την υψηλότερη τηλεθέαση στην Ελλάδα το 2022, βρίσκεται το ματς μεταξύ Γαλλίας και Μαρόκου, που παρακολούθησαν στον ΑΝΤ1 περί τους 1.792.000 τηλεθεατές (ποσοστό 37%).