Πέντε μεγάλα έργα ξεμπλοκάρει με το «καλημέρα» ο Δήμας

Σας το είπα οτι θα παρακολουθήσω με μεγάλο ενδιαφέρον το έργο του υπουργείου στο οποίο έχει δώσει μεγάλο βάρος ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τον ανασχηματισμό τοποθετώντας εκεί τον Χρίστο Δήμα και τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη.
Ο δεύτερος έχει ήδη δείξει κάποια δείγματα με τον σιδηρόδρομο και αναλαμβάνει πρωτοβουλίες. Θα επανέλθω με νεώτερα.
Για τις υποδομές όμως το κοίταξα παραπάνω καθώς υπάρχουν μεγάλα έργα στα οποία υπήρχαν κάποια προβλήματα που προκάλεσαν καθυστερήσεις. Πρόκειται για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα - Πύργος, την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης , τον περιβόητο ΒΟΑΚ στην Κρήτη, τον Ε-65 και φυσικά την αποκατάσταση των ζημιών από την κακοκαιρία Daniel.
Εμαθα λοιπόν οτι ουπουργός έχει πέσει με τα μούτρα και στα πέντε αυτά έργα και μάλιστα έχει τα πρώτα αποτελέσματα που θα είναι ορατά ακόμα και στις επόμενες μέρες σε οτι αφορά στον Daniel σε πρώτη φάση.
Αλλά και για τα υπόλοιπα μπαίνει μία σειρά αφού έχουν μπει όλα στον επιταχυντή.
Για κάποια από τα έργα αυτά χρειάζονται και νομοθετικές ρυθμίσεις οι οποίες θα έρθουν στην Βουλή σύντομα . Θα τα δούμε και στην πορεία αναλυτικά αλλά σε γενικές γραμμές ο στόχος είναι μέσα στην Ανοιξη να έχουν πάει όλα τον δρόμο τους.
Επίσης έμαθα και για να είμαι δίκαιος το καταγράφω οτι ο Σταϊκούρας που παρέδωσε είχε κάνει δουλειά ως εδώ με οποια σημασία μπορεί να έχει τώρα αυτό.
Σημασία έχει πάντα να υπάρχουν αποτελέσματα και αυτό είναι που βλέπει και ο κόσμος.
Θα δείξει λοιπόν πώς θα πάει το σχήμα Δήμα - Κυρανάκη που εμπιστεύτηκε ο Μητσοτάκης για το κρίσιμο αυτό υπουργείο και λέω σχήμα καθώς ο Δήμας είναι ο υπουργός και ο Κυρανάκης ο αναπληρωτής αλλά τα χαρτοφυλάκια τους έχουν εκ των πραγμάτων συνδετικούς κρίκους και παίζει ρόλο και η μεταξύ τους συνεργασία