ΟΛΠ Cosco δρομολόγια: Λανθασμένες κυβερνητικές αποφάσεις για τον Πειραιά και το λιμάνι του, δηλώνει ο Δημήτρης Μπιαγκής
«Η σύμβαση παραχώρησης του ΟΛΠ, όπως ψηφίστηκε και λειτούργησε την τελευταία 5ετία δημιούργησε ένα καθεστώς ιδιότυπου ιδιωτικού μονοπωλίου, χωρίς ουσιαστικό και συνεχή έλεγχο της λειτουργίας του», τόνισε στην ομιλία του ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ Δημήτρης Μπιαγκής στη διάρκεια της συζήτησης για το πρώτο λιμάνι της χώρας.
Επίσης, ο Δ. Μπιαγκής τόνισε ότι λαμβάνοντας υπόψη ότι η Cosco δεν τήρησε τα συμφωνηθέντα, θα μπορούσε η κυβέρνηση έστω και στο κατ’ ελάχιστο να διαπραγματευτεί στους όρους μεταβίβασης, την διατήρηση της μίας επιπλέον θέσης του εκπροσώπου στο ΔΣ του ΟΛΠ, την οποία όμως να την καταλαμβάνει ο Δήμαρχος Πειραιά.
Όλα τα παραπάνω τελούν επίσης υπό την επιφύλαξη ότι η Κυβέρνηση δεν έχει ακόμα κοινοποιήσει στο Κοινοβούλιο τους ειδικούς όρους για την παραπάνω μεταβίβαση του προαναφερθέντος ποσοστού των μετοχών.
Επίσης, ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ, επεσήμανε ότι παρά το γεγονός ότι από την υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης προβλέπεται τουλάχιστον η ασφαλιστική δικλείδα των αναβλητικών αιρέσεων για τη μεταβίβαση του επιπλέον ποσοστού 16% των μετοχών της ΟΛΠ ΑΕ, λόγω μη υλοποίησης των συγκεκριμένων επενδύσεων, και ενώ από την υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης προβλέπεται η δυνατότητα επιβολής των προβλεπομένων οικονομικών ρητρών της τάξης δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, εντούτοις, η κυβέρνηση της Ν.Δ., όχι μόνον δεν το εκμεταλλεύεται, αλλά προχωρά σε μία προφανώς αντίθετη, με τα συμφέροντα του ελληνικού δημοσίου, σκανδαλώδη ρύθμιση.
Τέλος, ο κ. Δ. Μπιαγκής κατέληξε λέοντας: «Καλούμε την κυβέρνηση να αποσύρει την απαράδεκτη αυτή ρύθμιση. Να διαπραγματευτεί έστω και στο και πέντε τυχόν τροποποίηση της σύμβασης, λαμβάνοντας υπόψη, τα όποια διαπραγματευτικά πλεονεκτήματα. Είναι πολιτικό «έγκλημα» πια να περνάνε Νομοσχέδια για τόσο κρίσιμα ζητήματα από την «πίσω πόρτα», με μηδενική «κοινωνική ανοχή»».