Οι κινητήρες του νέου Renault Clio
Από την πρώτη του γενιά, το RENAULT Clio ήταν ένα μοντέλο που διέθετε την πιο πλήρη γκάμα κινητήρα στην κατηγορία του. Ετσι και η τελευταία του γενιά διαθέτει μια γκάμα κινητήρων που χρησιμοποιούν διαφορετικές πηγές ενέργειας, συμπεριλαμβανομένου του full hybrid κινητήρα E-Tech των 145 ίππων. Φυσικά εξακολουθούν να υπάρχουν και οι επιλογές βενζίνης, diesel και βενζίνης/LPG.
Η Renault ξεκίνησε να τοποθετεί στα μοντέλα της τον κινητήρα τεχνολογίας E-Tech full hybrid από το 2020. Η συγκεκριμένη τεχνολογία περιλαμβάνει περισσότερες από 150 πατέντες, καθώς και τεχνογνωσία που έχει συγκεντρώσει η Renault από τις πίστες της Formula 1, ειδικά στον τομέα της ανάκτησης και αναγέννησης ενέργειας. Η σειριακή-παράλληλη αρχιτεκτονική του, συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν κινητήρα 36 kW και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης 18 KW), με έναν 4κύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσεως 69 kW (94 hp) 1,6 λίτρου, με ένα έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) και μία μπαταρία 1,2 kWh.
Το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα με τον ηλεκτροκινητήρα και μπορεί να κινηθεί με αυτόν, έως και για το 80% του χρόνου στις πόλεις, μειώνοντας την κατανάλωση έως και 40% σε σύγκριση με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα.
Το νέο Clio διατίθεται επίσης και με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα TCe 100 LPG, που καίει βενζίνη και LPG, ενώ το σύστημα υγραεριοκίνησης είναι τοποθετημένο στη γραμμή παραγωγής . Αυτό το σύστημα διπλού καυσίμου βελτιώνει την απόδοση, ενώ μειώνει την κατανάλωση και περιορίζει τις εκπομπές του CO2 (8% λιγότερο CO2 από έναν αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης). Με τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα, το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα συνολικά.
Τέλος, ο diesel κινητήρας των 100 ίππων και των 260 Nm ροπής, είναι ιδανικός για σκληρή χρήση και για εταιρικούς στόλους, ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων. Το νέο Clio Blue dCi είναι ιδιαίτερα αποδοτικό σε αυτοκινητόδρομους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.