Οι Ισπανοί ψάχνουν τον έρωτα μέσω του... ανανά - Το νέο trend που προκαλεί φρενίτιδα
Το φαινόμενο ξεκίνησε από την ηθοποιό Vivy Lin, η οποία δημοσίευσε ένα βίντεο στο TikTok όπου σπρώχνει ένα καρότσι με έναν ανανά.
Σάλος έχει προκληθεί με τη νέα τάση που έχει επικρατήσει στην Ισπανία και ειδικότερα στα μέσα κοινωνική δικτύωσης καθώς οι singles ξεχύνονται κατά δεκάδες στα σούπερ μάρκετ με σκοπό να βρουν το άλλο τους μισό.
Τις τελευταίες ημέρες, πολλοί Ισπανοί έχουν σπεύσει στα καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Mercadona πιστεύοντας ότι εάν συμμετάσχουν στο νέο trend ίσως να βρουν τον έρωτα με γεμάτο ή άδειο καλάθι. Όπως αναφέρεται, η νέα πρόκληση θέλει τους ανύπαντρους, και μη, να μεταβαίνουν μεταξύ 7 το πρωί έως τι 8 το βράδυ στο σούπερ μάρκετ και ενώ κάνουν τα ψώνια τους να τοποθετήσουν έναν ανανά ανάποδα μέσα στο καρότσι, σήμα ότι είναι ελεύθεροι και ψάχνουν ταίρι. Ο ελιγμός με τον ανανά φέρεται να ολοκληρώνεται σπρώχνοντας το καρότσι προς το τμήμα με τα κρασιά ελπίζοντας ότι ένα άτομο που βρίσκετε ελκυστικό θα ανταποκριθεί θετικά.
Σύμφωνα με το BBC, το φαινόμενο φαίνεται να ξεκίνησε από την ηθοποιό Vivy Lin, η οποία δημοσίευσε ένα βίντεο στοTik Tok όπου σπρώχνει ένα καρότσι με έναν ανανά. Μάλιστα προτρέπει κάθε της θαυμαστή να ακολουθήσει τις οδηγίες. Από την πλευρά του, η ομάδα επικοινωνίας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ δημοσίευσε στον επίσημο λογαριασμό της μια φωτογραφία με έναν ανανά και στη λεζάντα γράφει «Ο ανανάς στο ράφι του Mercadona σε περιμένει να βγεις ραντεβού».
Παρά το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι κάθε ηλικίας έχουν σπεύσει στο εν λόγω κατάστημα, έχουν γίνει δεκάδες καταγγελίες με την αστυνομία να επεμβαίνει προκειμένου να ηρεμήσει την κατάσταση.
Μάλιστα, στη Μαδρίτη υπήρξαν αναφορές για ομάδες εφήβων που σπρώχνουν καρότσια γύρω από τα καταστήματα το βράδυ, χωρίς να αγοράζουν προϊόντα. Ένας άντρας ντύθηκε σαν γιγάντιος ανανάς στο πλαίσιο των εορτασμών του bachelor party. Στο Μπιλμπάο, η αστυνομία κλήθηκε προκειμένου να ηρεμήσει τα πνεύματα αν και τελικά δε χρειάστηκε να επέμβει.
Ένα τραγούδι, που κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο, οδήγησε περαιτέρω την επιτυχία της τάσης, με τα λόγια: «Στο τμήμα του κρασιού / Η καρδιά μου τρέχει / Ψάχνω για κάποιον ξεχωριστό / που χρειάζεται η ψυχή μου».
Η στάση της εταιρείας
Η εταιρεία δήλωσε ότι η τάση «δεν ξεκίνησε από εμάς, προέκυψε αυθόρμητα». Κάποιοι παρατηρητές έλαβαν μια κριτική στάση.
«Το να πέφτει κανείς στα δίχτυα μιας καμπάνιας που σχεδιάστηκε μέσω των κοινωνικών δικτύων μπορεί να είναι αθώο, όπως συμβαίνει με το 'Pineapple-gate', με όλα τα αστεία και τις παιδικότητες που αυτό γεννά», έγραψε η κοινωνική σχολιάστρια Susana Quadrado στην εφημερίδα La Vanguardia.
Ωστόσο, προειδοποίησε ότι αυτό δείχνει επίσης πώς ο εικονικός κόσμος «μπορεί να καθορίσει την κοινωνική συμπεριφορά και να μετατρέψει τους χρήστες σε μεγάφωνα δωρεάν».