Ο Όμιλος Intrafashion δημιουργεί “Pink Woman” Training Stores
Το διήμερο 2-3 Ιουνίου 2024, δεκάδες στελέχη λιανικής από όλη την Ελλάδα συγκεντρώθηκαν για να συμμετάσχουν σε μια πλούσια σε περιεχόμενο συνάντηση.
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη για το 2024 εκδήλωση συνάντησης του στελεχιακού δυναμικού των εταιρικών καταστημάτων "Pink Woman" του Ομίλου Intrafashion στο ξενοδοχείο Τιτάνια της Αθήνας.
Το διήμερο 2-3 Ιουνίου 2024, δεκάδες στελέχη λιανικής από όλη την Ελλάδα συγκεντρώθηκαν για να συμμετάσχουν σε μια πλούσια σε περιεχόμενο συνάντηση. Αναλύσεις και διαδραστικά case studies αποτέλεσαν τον πυρήνα των εργασιών, ενώ στο επίκεντρο βρέθηκαν θέματα όπως ο οικονομικός απολογισμός του πρώτου πενταμήνου 2024, οι νέες εξελίξεις στον τομέα του Visual Merchandising, ζητήματα εργασιακής ασφάλειας καθώς και η ανάπτυξη των ομάδων.
Ένα από τα σημαντικότερα θέματα της συνάντησης, ήταν η δημιουργία το επόμενο διάστημα εκπαιδευτικών κέντρων σε υφιστάμενα καταστήματα χαρακτηρισμένα ως training stores, με σκοπό την περαιτέρω εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη του προσωπικού. Αυτό αντικατοπτρίζει την δέσμευση της εταιρείας προς τη διαρκή επένδυση στο ανθρώπινο κεφάλαιο, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ενίσχυσης των δεξιοτήτων των μελών στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς.
Όπως επισήμανε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, κ. Δημήτρης Ματεμτζής κατά την διάρκεια της συνάντησης «Η Pink Woman ήταν, είναι και θα παραμείνει μια στρατηγική πηγή ανάπτυξης για τον Όμιλό μας. Είμαστε περήφανοι που το δίκτυο λιανικής μας πλέον προσεγγίζει τα 120 καταστήματα, ένα επίτευγμα που αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας για επέκταση και βελτίωση. Η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό δεν περιορίζεται μόνο στα υψηλής ποιότητας και value for money προϊόντα μας, αλλά εκτείνεται και στην ποιοτική εξυπηρέτηση και την ουσιαστική επαφή με το καταναλωτικό μας κοινό. Παρά την παγκόσμια τάση προς την αυτοεξυπηρέτηση στα καταστήματα λιανικής η οποία οφείλεται στην πρόοδο της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης, εμείς ακολουθούμε μια διαφορετική προσέγγιση. Επικεντρωνόμαστε στην κατανόηση και την κάλυψη των μοναδικών αναγκών κάθε πελάτη, παρέχοντας μια εξατομικευμένη καταναλωτική εμπειρία που ξεχωρίζει στην αγορά ένδυσης. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ανάπτυξη και την εκπαίδευση του προσωπικού μας, με τον ανθρώπινο παράγοντα να αποτελεί τον πυρήνα της εταιρικής μας φιλοσοφίας».