Ο Νίκος Βαρδινογιάννης ξανανοίγει τα Carrefour στην Ελλάδα με σημαντικές καινοτομίες
Δύο καταστήματα θα ανοίξουν τον Μάρτιο το ένα εκ των οποίων θα βρίσκεται στην Κρήτη και το δεύτερο στη Θεσσαλονίκη. Στο πλάνο της Retail & More για την Ελλάδα είναι να αναπτύξει πέντε διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων.
- Μοντέλο χωρίς προσωπικό με αυτόματη εξυπηρέτηση και αισθητήρες όπου πρόκειται για ένα σημείο πώλησης η λειτουργία του οποίου θα πραγματοποιείται χωρίς την ύπαρξη προσωπικού στα καταστήματα. Ο εκάστοτε πελάτης θα μπορεί να εισέρχεται στο κατάστημα, το οποίο θα διαθέτει αισθητήρες κίνησης σε πολλά διαφορετικά σημεία, ενώ θα δημιουργείται ένα "avatar” (ψηφιακό είδωλο) του εισερχόμενου πελάτη –για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων– και εν συνεχεία κάθε αντικείμενο που θα προσθέτει στο καλάθι του, αυτό θα χρεώνεται αυτόματα στον λογαριασμό του. Ταυτόχρονα, όταν επιστρέφει ένα προϊόν στο ράφι, αυτό θα αφαιρείται και πάλι αυτόματα.
- Σε αυτό το κατάστημα θα διατίθενται αποκλειστικά συσκευασμένα προϊόντα, τα οποία εκ των πραγμάτων διευκολύνουν τη διαδικασία αυτόματων και γρήγορων αγορών. Για να μπορέσει να εξέλθει εκ νέου από το κατάστημα ο εκάστοτε πελάτης, θα πρέπει είτε να μην έχει κρατήσει κανένα από τα προϊόντα στο καλάθι του, είτε να εξοφλήσει όσα έχει συγκεντρώσει σε αυτό μέσω των αυτόματων ταμείων του καταστήματος. To συγκεκριμένο κατάστημα, το οποίο τουλάχιστον σε πρώτη φάση θα είναι μόνο ένα στη χώρα μας, θα λειτουργήσει υπό την εταιρεία Retail & More και όχι μέσω franchise όπως θα γίνει με άλλες τυπολογίες καταστημάτων. Διεθνώς, το πρώτο κατάστημα αυτής της μορφής λειτούργησε στις 10 Οκτωβρίου του 2021 στο Παρίσι.
- Μοντέλο καταστημάτων "Carrefour" με μεγάλη επιφάνεια που θα ανέρχεται κατά μέγιστο στα 800 τ.μ. και επί της ουσίας θα πρόκειται για καταστήματα πόλης, τα οποία θα λειτουργούν με το μοντέλο του franchise.
- Καταστήματα ευκολίας Carrefour express στις γειτονιές τα οποία θα έχουν τον χαρακτήρα σούπερ μάρκετ ευκολίας και θα εγκαθίστανται σε γειτονιές με παράλληλη σύσταση καταστημάτων Carrefour Bio, τα οποία σε πρώτη φάση τουλάχιστον θα είναι εταιρικά.
- Hard discount καταστήματα που θα διαθέτουν και πάγκο κοπής τυριών και αλλαντικών καθώς και τμήμα φρέσκων λαχανικών.
Αναμένονται με ενδιαφέρον από την αγορά και τους καταναλωτές