Ο Κρητικός Κεν μίλησε στο «Action Τώρα» - «Θέλαμε να δείξουμε την Κρήτη μας και τα φαγητά μας»
Τα γύρίσματα σύμφωνα με τον υπεύθυνο παραγωγής του «Καλοκαίρι στο Νότο», Γιώργο Μπαλοθιάρη, διήρκησαν μόλις δυο εβδομάδες.
Viral σε ελάχιστες ώρες έγινε το βίντεο με τους παππούδες της Κρήτης που ανοίγουν #beef με τις γιαγιάδες, σηκώνουν τα λάβαρα της επανάστασης και κοντράρονται για ένα πιάτο «Στάκα με τα Aυγά!».
Η ιδέα ξεκίνησε, όπως εξήγησε η Γωγώ Βερίγου το πρωί της Πέμπτης στην εκπομπή Action Τώρα στο Action 24, παραγωγός του «Καλοκαίρι στο Νότο», καθώς κάθε χρόνο μπαίνουν στη διαδικασία να κάνουν μια τέτοια παραγωγή για να σηματοδοτήσουν την έναρξη του καλοκαιριού. Τα δυο προηγούμενα καλοκαίρια πρωταγωνίστριες ήταν οι viral γιαγιάδες με το κόμμα τους αλλά και το «μελιτζάνα από αλάνα». Φέτος η ιδέα ήταν να αναδειχθεί η αντίθετη πλευρά, δηλαδή εκείνη των παππούδων.
Ο κ. Μανώλης Μπαλοθιάρης που συμμετείχε στο video μίλησε για την εμπειρία του να συμμετάσχει στο εγχείρημα αναφέροντας «Είμαστε ερασιτέχνες. Θέλαμε να δείξουμε την Κρήτη μας και να αναδείξουμε τα φαγητά μας».
Τα γύρίσματα σύμφωνα με τον υπεύθυνο παραγωγής του «Καλοκαίρι στο Νότο», Γιώργο Μπαλοθιάρη, διήρκησαν μόλις δυο εβδομάδες. Για το γεγονός εάν υπήρξαν δυσκολίες στα γυρίσματα, ο κ. Μπαλοθιάρης ανέφερε «Όταν γίνονται γυρίσματα με τέτοιες συνθήκες και με ανθρώπους που δεν έχουν κάποια επαφή, πρέπει να τα πάρεις όλα από την αρχή. Πρέπει να τους εξηγήσεις ότι κάνουμε γύρισμα, έτσι πρέπει να πουν τα λόγια. Δουλέψαμε ομαδικά και το πετύχαμε επειδή είχαμε βάλει έναν στόχο».
Όσον αφορά για το κάστινγκ και την επιλογή των παππούδων που θα πρωταγωνιστούσαν στο βίντεο, η κ. Βερίγου εξήγησε ότι «Ψάξαμε στα καφενεία, στα ΚΑΠΗ. Ρωτούσαμε εάν γνωρίζουν κάποιον ωραίο παππού ή γιαγιά για να πρωταγωνιστήσει...»
Από την πλευρά του, ο Μανώλης Μπαλοθιάρης τόνισε «Έχουμε ερασιτεχνικές ομάδες εδώ και σχολές και από εκεί βρέθηκαν οι κατάλληλοι και οι πιο βολικοί».
Στο ερώτημα εάν το βίντεο είχε απήχη από τον κόσμο, ο Γιώργος Μπαλοθιάρης ανέφερε ότι «Από εχθές που αναρτήθηκε το βίντεο και δεν έχει κλείσει ακόμη 24ωρο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήδη το έχουν παρακολουθήσει 100.000 κόσμος. Ευχαριστούμε πολύ τον κόσμο για τα σχόλια και την αγάπη του αλλά και τα μέσα για τη στήριξή τους. Είναι ένας κόπος που έχει ανταπόκριση και χαιρόμαστε πάρα πολύ για αυτό».