Ο γιος του Χιου Χέφνερ δίνει 100 εκατ. δολάρια για να πάρει πίσω το Playboy
Ο Κούπερ Χέφνερ προσφέρει 100 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά για να αγοράσει την εμβληματική επωνυμία Playboy.
Προσπάθεια να αναβιώσει το εμβληματικό περιοδικό με τα... «κουνελάκια» επιχειρεί ο Κούπερ Χέφνερ, ο γιος του αμερικανού εκδότη Χιου Χέφνερ που ίδρυσε το Playboy.
Λίγα χρόνια μετά το θάνατο του εμβληματικού εκδότη, το 2017 και το κλείσιμο του περιοδικού εν μέσω πανδημίας το 2020, ο Κούπερ Χέφνερ δίνει «γη και ύδωρ», αλλά και 100 εκατ. δολάρια σε ρευστό στη μητρική εταιρεία για να πάρει στα χέρια του τον τίτλο, ελπίζοντας ότι θα «αποκαταστήσει τη μάρκα στις ρίζες της».
Την αποκάλυψη έκανε το απόγευμα της Δευτέρας (21/10) το περιοδικό People, φιλοξενώντας και δηλώσεις του Κούπερ Χέφνερ. «Η ευκαιρία να αποκτήσω το Playboy είναι βαθιά προσωπική για μένα. Αυτή η επωνυμία είναι συνυφασμένη με την κληρονομιά της οικογένειάς μου και έχω δει από πρώτο χέρι τον πολιτιστικό της αντίκτυπο κατά τη διάρκεια των δεκαετιών», λέει γιος του Χιου Χέφνερ στο περιοδικό People.
Και συνεχίζει: «Το Playboy αντιπροσωπεύει κάτι περισσότερο από μια απλή επιχείρηση - είναι μια πλατφόρμα δημιουργικότητας, ελευθερίας έκφρασης και αφήγησης. Επαγγελματικά, βλέπω τεράστιες δυνατότητες επαναφοράς της επωνυμίας στις ρίζες της, ενώ παράλληλα καινοτομώ για το μέλλον και ξεκλειδώνοντας σημαντική αναξιοποίητη αξία για τους επενδυτές».
Το 2019, ο Κούπερ (που προηγουμένως υπηρέτησε ως επικεφαλής παγκόσμιων συνεργασιών στην Playboy Enterprises και τώρα είναι διευθύνων συνεργάτης στην εταιρεία VC Hefner Capital) εγκατέλειψε την εταιρεία για να λανσάρει τη δική του πλατφόρμα ψηφιακών μέσων, τη Hefner Media Corporation. Το 2020, ο Κούπερ ξεκίνησε μια τελικά ανεπιτυχή εκστρατεία για μια έδρα της πολιτειακής Γερουσίας στην Καλιφόρνια.
Αλλά τώρα, ψάχνει να επιστρέψει στην οικογενειακή επιχείρηση, υποβάλλοντας μια προσφορά «να αποκτήσει την πνευματική ιδιοκτησία και τα περιουσιακά στοιχεία της επωνυμίας της Playboy Enterprises από τη μητρική της εταιρεία, την PLBY Group», αναφέρει το The Hollywood Reporter.
Ο Κούπερ επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ στο People, λέγοντας στη δήλωσή του: «Σε μια εποχή όπου οι επωνυμίες πολιτιστικής κληρονομιάς με σύγχρονη συνάφεια έχουν ζήτηση, πιστεύω ότι το Playboy μπορεί και πάλι να οδηγήσει σε συζητήσεις γύρω από τον τρόπο ζωής, την ψυχαγωγία και την ατομική ελευθερία. Κύριος στόχος μας αυτή τη στιγμή είναι να συνεργαστούμε συνεργαστείτε με τα τρέχοντα ενδιαφερόμενα μέρη της επιχείρησης και της επωνυμίας για να εντοπίσετε ένα αποτέλεσμα που λειτουργεί για όλους».
Το περιοδικό με τα... «κουνελάκια»
Το 1953, ο Hugh ίδρυσε το περιοδικό Playboy, το οποίο επεκτάθηκε σε μια παγκόσμια μάρκα που περιλαμβάνει σαλόνια, ρούχα και μια εμβληματική έπαυλη στα 60 και πλέον χρόνια από τότε.
Στις 27 Σεπτεμβρίου 2017, ο ιδρυτής του περιοδικού Playboy και πρωταγωνιστής του E! Το ριάλιτι The Girls Next Door πέθανε σε ηλικία 91 ετών.
Την εποχή του θανάτου του Χιου, ο Κούπερ θυμόταν τον πατέρα του ως «πρωτοπόρο στα μέσα ενημέρωσης και πολιτισμό και ηγετική φωνή πίσω από μερικά από τα πιο σημαντικά κοινωνικά και πολιτιστικά κινήματα της εποχής μας στην υπεράσπιση της ελευθερίας του λόγου, των πολιτικών δικαιωμάτων και της σεξουαλικής ελευθερίας».
«Όρισε έναν τρόπο ζωής και ένα ήθος που βρίσκονται στην καρδιά της επωνυμίας Playboy, ενός από τους πιο αναγνωρίσιμους και διαρκείς στην ιστορία. Θα λείψει πολύ σε πολλούς, συμπεριλαμβανομένης της συζύγου του Κρίσταλ, της αδερφής μου Κρίστι και των αδερφών μου Ντέιβιντ και Μάρστον, και σε όλους εμάς στο Playboy Enterprises», δήλωσε ο Κούπερ σε δήλωση που εκδόθηκε τότε.
Η παρακμή
Από τον θάνατο του Χιου, η ιδιοκτησία του Playboy έχει εξελιχθεί και το εμβληματικό περιοδικό του έκλεισε το 2020 εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, με την εταιρεία να λέει ότι θα στρέψει το ενδιαφέρον της στην ψηφιακή ανάπτυξη.
Το Playboy έγινε δημόσια εισηγμένη εταιρεία το 2021 και η τρέχουσα μητρική του εταιρεία, ο όμιλος PLBY, ανακοίνωσε σχέδια για την επανεκκίνηση του περιοδικού τον Φεβρουάριο του 2025.
«Το νέο περιοδικό Playboy θα περιλαμβάνει όλα όσα έκαναν την έκδοση εμβληματική: αξέχαστες φωτογραφίες, διάσημα χαρακτηριστικά όπως το Playboy Interview και το Playboy Advisor, εικόνες διασημοτήτων και το Playmate Centerfold, το οποίο αποτελεί κεντρικό στοιχείο του Playboy από την έναρξή του», ανέφερε η εταιρεία σε δελτίο τύπου.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι είχε ξεκινήσει «μια παγκόσμια αναζήτηση για τον Παίκτη της Χρονιάς για το 2024 και το 2025 και μια νέα κατηγορία κουνελιών Playboy, που θα εκπροσωπούν τη μάρκα σε αποκλειστικές εκδηλώσεις και εμπειρίες καθ' όλη τη διάρκεια του έτους».